Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VILL #12083:
ved v nom kamarat rano ani nestikol listok ?

34 - 4209
36 - 5208
Reply on: VILL #12083:
ale hlasi zastávky! ? hoci vnútorný panel je offline. zelené tabuľky za okienkami nemajú chybu!
57015: 6409
57025: 6402
57035: 5205
57045: 5204

L17: 5244, 3508
L36: 5239, premava bezplatne s pasmom 0. ?
2 : 364; 380; 617
4 : 337; 367; 605; 612; 602 + 603
7 : 392 + 393; 408 + 409; 512; 521; 530
L26:3508
L37:3503 - Tento bus by sa mal dat opravit lebo nevyvolava dobry dojem .

Asi prijali novych revizorov.Asi 3 nove tvare som uz videl a chodia uz dost casto co je velmi dobre.Za jeden kalendarny mesiac ma skontrolovali 8 krat.
Reply on: 1018 #12074:
dnes 3523 - vonkajšie panely neovládateľné ( zobrazovali zlý cieľ a bez linky ). Česť zachraňovali klasické zelené tabuľky. Zaujímavé však je, že vnútorný infopanel ukazoval dobre. Inak chudák vodič, každý sa ho vypytoval, kde vlastne ide...
Reply on: Josip3211 #12042:
Ani Rušňové depo, ani Rodinný dom, ale Riaditeľ dopravy. 😉

OFFTOPIC
Konflikty s lidmi v zasloužilém důchodu. 🙂
To by ste mali vedieť, že sedačky hneď pri 1. dverách sú len a len ich. Keď ste sa nich už upelešili (to je priam zločin), tak potom šomrú, LEBO ICH VODIČ NEBUDE VIDIEŤ, že idú vystúpiť (tie späťáky sú tam len na okrasu). Ja to robím tak, že keď je voľný flek, tak nech si ide sadnúť tam.

Ďalší manier je, že oni v protismere jazdy sedieť nemôžu, lebo sa im zakrúti hlava...

Potom tu máme spomínané driľanie sa do eriek aj keď im ide za 3-4 minúty PRÁZDNA električka (pravidelne to zažívam na zastávke NMM, kde o 12.52 ide L6 a o 4 min. skôr ide R3 - pravidelne sedím v zadnom vozni 🙂 ). Samozrejme nastúpia do R3, lebo tie 4 minúty ich zabijú a celý harmonogram (koscel - nemocnica - tesco - cinter - koscel a spac) im to rozbije. Inak je úsmevné sledovať, že prichádzajúce Rky z USS, ktoré sú obsadené až až, tak aj do nich sa driľajú s tým, že im niekto uvoľní miesto. Darmo, málokto sa vzdá ťažko vydobitej sedačky pri čakaní na areáli. ?
TOPIC ON
2 : 605
9 : 523; 535
Niesom admin ale mohli by ste sa presunuť do diskusného fóra.
(Zdržte sa poznámok "že ty to píšeš" atď.
?
Reply on: Stevqo #12075:
Podla mna zmatok nebude.Byvas uz dlhsie na THC?Lebo tak to tu je rok co rok. ?
Ked uz sa tu bavite o L51, L54 a L57...Preco su zrusene uz 2 tyzdne pred koncom? Podla mna to bude v L53 a L10 rano slusny zmatok v tieto posledne dni. Chapem, ze maturanti a vysokoskolaci odpadaju, ale takto radikalne, neviem, neviem...Dufam, ze vsetko bude napokon OK. ?
V ostatnych dnoch sa na celnych paneloch BUSE autobusov a trolejbusov objavuju mensie nezmysly, je to sposobene chybnou databazou - elektrickovou, ktora sa dostala do obehu na Hornadsku. Problem sa riesi, o par dni uplne vymizne.
51, 54 a 57 premávajú len v dňoch školského vyučovania, teda je jasné, že to obmedzenie samozrejme platí až do konca augusta...
17 - 5219
35 - 5219 ...teda asi zaloha
36 - 6240, 5206
Reply on: Josip3211 #12070:
R4"t" sú tie R4ky premávajúce na Štadión TU len od OC Optimy v dňoch školského vyučovania Technickej univerzity ("t") ráno 46155"t" o 8:37 , 46165"t" o 8:42, poobede o 13:07 04055 "ct". Na všetkých troch službách sú nasadené KT8, neraz bol aj nízkopodlažák!! ? ? ? ?
Reply on: RDZ 50 #12069:
51,54 a 57 určite do 31.8.2007 vratane o R4t neviem.O busoch pisalo na zastavke tak ako ja pisem ale na stranke DPMK pise ze do 29.6.2007 Tak si vyber ? . ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #12068:
Nie je to zrušenie liniek 51, 54, 57 a R4t náhodou až do konca augusta, t.j. 31.8.2007 - piatok vrátane??? ? ?


04055: 528
46032: 627
57045: 5227
? ?
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #12066:


3523 na L30 detto... only tabuľky, všade pod BUSE
3202 - 18065 ?
4086 - 10045 ?
3101 - 34075 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.