Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mam dojem, ze prave presla okolo mna 840ka. Cas by sa aj zhodoval so Zr. do HE...len je tma, dobre som nevidel. Len podla zvuku...
Reply on: Sarko #882:
moznoze hey 🙂 nehadam sa, len ja vcera cely den som mal v robote 8.2. a nie 9.2. a nehovoriac o tom, ze pridem do roboty vo stvrtok a budem mat 10.2. :-)))
Reply on: spank #880:

Však práve teraz sa to počíta ľahko, 10.2. je D40, 11.2. bude D41 atď. :o)
Ked tak pozeram, na tu vypravu patiek, nebolo by lepsie, pisat len zmeny vozov, 525, 530, 536 su na nej pomaly kazdy den 😉 🙂
Reply on: Sarko #878:
dik, nejako neregistrujem, ako idu dni za sebou :-)))
Reply on: Diggi #875:
Vdaka za opravu.
Reply on: spank #876:
*oprava* D40
359 dnes na L2
L5 - D41 - 530, 536
Nodes > SP, nie VP.
Včera stálo pred výpravnou chyžou pristavené rN-ko, bez evidenčných čísel, z čoho usudzujem, že išlo o 521-ku. Už by sa to mohlo ponhúť dopredu.
Dnes 5239 chodil cely den s pasmom 0. Skoda, ze som nestretol revizorky, by som sa ich spytal, ze odkedy mame v ke nove tarifne pasmo a ze ake listky si treba kupovat a stikat:)
525 sa asi dobabrala, lebo pred chvíľou cez N.O. prefrčala prázdna 530 s tabuľami L5 a za ňou išla 536 ako riadny spoj.
Reply on: eMareq #864:
aj vcera (nedela) bola vidat 5101 na trinastke.
Pre informaciu uvadzam, ze po VP je aj 389 ako A vozen. Takze 388+389 ako A+A.
L5 - D39 - 525 a 536

"Niekomu" sa krásne nové BUSE nepáči, preto vidieť zmeny iba na vnútornom displeji (3005, 3501...).
30005-L18
3003 este stale stoji na hornadskej
nalepky ma aj 5205
9.2.2004 (pondelok)

L71 - 1008, 1009, 1012, 1019, 1020, 5215/1013, 1003z

L72 - 1005, 1006, 1007, 1011, 1016, 1018

L70 - 2003, ?, 2007 (70035,?70025?,70015)


5215 - garáže o 09:55 z Lingova
1013 - o 10:13 začala z Lingova
Reply on: Sarko #866:
Tak co sa tyka odistovania brzdoveho pedalu, 512 mi pripomina nozny starter na motocykli.
L5 - D38 - klasika 525 a 536

Nodes: Domovská linka 512 bola roky placatá L3, takže chytanie čeľustí postačovalo. To hrkanie plechov spôsobuje/ú podvozok/ky, ktoré by chcelo doštelovať. 531 má celkovo zlé jazdné vlastnosti. Pre vodiča sú dôležitým kritériom napr. sedadlo, ľahkosť našlapovania pedálov, akcelerácia, poruchovosť a pod. Predtým vodiči hovorili v najhoršom o 517, ale tá už je N-ková, teraz počúvam o 531.
Reply on: Sarko #857:
531? Myslel som, ze najvacsi dzad je 512. V com je 531 este horsia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.