Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #1005:

A ešte jedna oprava... (28.2.20004)
71-3: 1019, 71-6: 1008
Veľmi husté sneženie - 5 cm nového snehu a pomerne silný severovýchodný vietor...
Reply on: Sarko #1005:
Fiiha.... ? Daco pre statistov.
Reply on: Sarko #1005:

Oprava služieb nočnej L71 - správne údaje:
711-14: 2006, 711-24: 2007
Kompletná výprava (zadelenie) KOMPLET MHD na dnešný deň:

*********ELEKTRIČKY*********
2-1: 607, 2-2: 627 (DN-škoda 1.000Sk, bez výmeny), 2-3: 617

3-1: 388/výmena za 617//poobede výmena za 387, 3-2: 367, 3-3: 417, 3-4: 424

4-1: 387/výmena za 359//poobede 359, 4-2: 408, 4-3: 606, 4-4: 389

5-1: (D58) 525, 5-2: 536

6-1: 386, 6-2: 402, 6-3: 423, 6-4: 396

7-1: 401//poobede výmena za 349, 7-2: 403, 7-3: 418/výmena za 409//poobede 409, 7-4: 407

9-1: 390+391//poobede 406, 9-2: 348+347//poobede 613, 9-3: 608+609//poobede 604, 9-4: 512//poobede 364, 9-5: 513//poobede 400, 9-64: 351+350

(záloha) 43-1: 508, 43-2: 509

(R) 46-1: 397, 46-2: 605, 46-3: 626

(Zjazdnosť trate) 83-14: 392+393, 83-24: 380+381

(Rôzne) 80-14: 530-stiahnutie poruchy, 80-24: 529-stiahnutie poruchy, 80-34: 387-skúš. jazda, 80-44: 529-skúš. jazda, 80-54: 529-stiahnutie poruchy, 80-64: 402-skúš. jazda

*********TROLEJBUSY*********
71-1: 1002, 71-2: 1012, 71-3: 1013 (1009?), 71-4: 1020, 71-5: 1001, 71-6: 1008 (1009?), 71-75: 1019, 711-14: 3518, 711-24: 3504

72-1: 2003, 72-2: 2004, 72-3: 2006, 72-4: 2005, 72-5: 2001, 72-6: 2007

**********AUTOBUSY**********
11-1: 4301, 11-2: 4302, 11-3: 4304

12-1: 3523, 12-2: 3514, 12-3: 3517, 12-4: 3520

13-1: 5230, 13-2: 5234

14-1: 6267, 14-2: 5236

15-1: 5201, 15-2: 5003, 15-3: 5238

16-1: 3504, 16-2: 3511, 16-3: 3521

17-1: 5212, 17-25: 5004

18-1: 3515, 18-2: 3214, 18-3: 3204, 18-4: 3005

19-1: 3508, 19-2: 3510, 19-3: 3509, 19-4: 3507

20-1: 5227, 20-2: 5218, 20-3: 5242

22-1: 5222, 20-2: 5229

23-14: 6240

25-1: 5231, 25-2: 5226

26-1: 6009

27-1: 3205, 27-2: 3210, 27-3: 3201, 27-4: 3208

28-1: 5220

29-1: 5232, 29-2: 5240, 29-3: 5235, 29-4: 5228, 29-5: 5224

30-1: 3506, 30-2: 35012, 30-3: 3502

32-1: 4211, 32-2: 4311, 32-3: 3207, 32-4: 4309

34-1: 3213, 34-2: 3206, 34-3: 3202, 34-4: 3212, 34-5: 3211

36-1: 5501, 36-2: 5502, 36-3: 5239, 36-44: 5219

37-14: 3518, 37-24: 3522, 37-34: 3524

38-1: 5101, 38-2: 6407, 38-34: 6401

(L40) 39-1: 5215

(RA...) 401-1: 6296, 401-2: 6284, 401-3: 6287, 401-4: 6290, 401-5: 6258, 401-6: 6271

(Tesco bus) 402-1: 6244

(Optima bus) 402-2: 6281

(Nočná doprava) 41-14: 6272, 41-24: 6222, 41-34: 6236, 41-44: 6230, 41-54: 6063

(Služby Šaca) 422-14: 6226

(Zálohy) 43-1: 5243, 43-2: 3203, 43-3: 6040
Reply on: Shorty #1003:
Je to daco vaznejsie ci len skrabanec?
L2 - 627 - 14:39 - DN s osobným automobilom pri zastávke Krajský súd
28.2.2003 (sobota)

L71 - 1001, 1002, 1009, 1012, 1019, 1020

L72 - 2001, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Reply on: Dopravák #998:

Prekvapila Ťa majsterka Perinbaba... ? A chudák smenový majster bol v jej tieni len taká bezvýznamná figúrka. ?
Reply on: Isidor #999:
dopĺňam...

L5: (D57)
L6: 509 (ako si mohol prehliadnuť Shortyho? 🙂 )
LR: 423, 528, 538, 607
L105: 6272
L107: 6036
tak pridám niečo aj ja... 🙂
Dnes večer:
L2: 359(nehlási zast.), 612, 613,
L3: 397, 400, 423, 605,
L4: 409, 604, 627, 626
L5: 525, 536
L6: 369+368, 392+393, 394+395, 620+621,
L7: 374+375, 380+381, 412+413, 523, 614+615,
L9: 513, 608+609, 382+383
LR: 606, 617, 410+411,
záloha: 500, 508
inak s PDAčkom je radosť zapisovať vozy v teréne... 🙂
Dnes ráno o 05:20 to pod Kalinovskou vyzeralo katastrofálne. Približne 15 a viac zkrížených autobusov (Ra, 18, 30, 32) plus trolejbusy (zaujmavé že 1020 vyšla bez problémov). Dopraváci uzavreli (regulovali) cestu smerom dole. Zaujmavé bolo ako v rukách nosili a hádzali štrk pod kolesá autobusov, plus sme pomáhali tlačiť taxík ? Škoda, že som nemal foťák ?

A neviem čím ma majster prekvapil. V tom dave autobusov som si stopol nemenovaný voz (ev. č. nepoviem) a pomaličky sme sa dostali v protismere hore.
Zastávka Kalinovská bola dočasne zrušená. Komické bolo, ako zamestnanci (cca 25) železiarní čakali na zastávke a RAčka zastavila až na rovine (cca 250m) za zastávkou - všetci sa rozbehli hore ?
No,trolejbusy dnes chodia častejšie na Hornádsku než na Lingov.
Na L71 sú rsp. boli 4206, 3522(?) nie som istý musel by som mrknuť do foťáku ? na L72 bol 4085.
Dielenské vozidlá je možné stretnúť každých 30 minút. No aspoň je veselo. ?

Dávam ešte do pozornosti novú reklamu na B932-kách. Ja som si zatiaľ odchytil 5207 na L29 a na L35 som videl 5208. Zaujímavé a pôsobivé riešenie. ?
A ešte jedna vec, mnou uvádzané čísla služieb v zjednodušenom tvare nie sú mojím výmyslom. Sú hojne používané, aj v rámci DPMK.
Označovanie služieb je individuálna záležitosť. Myslím si, že uvedené služby sú čitateľnejšie, ak sú uvedené v skrátenom a jednoduchšom tvare ako 71-1, 34-65, 46-2 a pod., než napr. 71011 a 71012, resp. 71011/2, čo sú zbytočné čísla naviac... L40 po zrušení služby radu 39 vykonávajú viaceré služby iných súčasných služieb.
Tak ešte ozrejmenie tých čísel služieb. Tvar čísla služby je XXYYZ. XX je číslo linky, YY číslo kurzu (t.j. poradie na linke) a Z sú možné len čísla 1 (ranná časť celodennej služby, čiže ranný vodič), 2 (odpoludňajšia časť celodennej služby, čiže vodič poobedný), 4 (služba len pre jedného vodiča, ale súvislá, preberá vozidlo z garáže a aj ho tam odnáša) alebo 5 (klasická trhaná služba, t.j. služba pre jedného vodiča ale s prerušeným výkonom najčastejšie v čase dopoludnia).
Príklady:
71011 - ranný vodič linky 71, ktorý ako prvý ráno nastupuje do výkonu.
34065 - trhaná služba na linke 34. Okrem linky 34 je vysoko pravdepodobné, že obsluhuje aj iné linky, na 99% napr. niektorú linku RA.
46022 - popoludňajšia časť služby "R"-kovej, obsluhuje na striedačku R1 a R7, nasadzovaná spravidla T6-tka.
Tie mimoriadne čísla na začiatku - 40xxx sú RAčky mestské a objednávky, 41xxx nočáky, 42xxx RAčky šačianske, 43xxx zálohy, 46xxx R-ky, 47014 bola niekedy linka W. Ak sa pýtate, ako je označaná služba na linke 40 (veď tento číselný rad je už obsadený), tak je to 39014. Ale ako čítam, už v zozname nie je, čiže bola prečíslovaná, resp. jej výkon bol hodený niektorej inej službe. Možno BM by vedel.
Co sa stalo dnes o 14:00 s Solarisom e.č. 3521 ?? 🙂 stal odstaveny pred zastavkou colnica, potom prisiel dalsi, nastupili do nho ludia asi z 3521, potom 3521 zasla trochu dalej a neskor sa asi rozhodli ze ju poslu do garaze, ale sla rychlostou max 20km/h, 🙂 zaujimalo by ma aky mala problem 🙂 Mam aj fotky 🙂 Takze kto ce, napiste na mail..
Reply on: Sarko #981:

Pozerám, že na L20 som dnes doobeda určite videl 5212, ale nikde vo výprave sa nenachádza, zrejme nejaká operačná zmena. Ďalej službu 12-75 (4304) som o 12:46 videl na NO, L30, smer Exnárova, ktorou som aj cestoval (žeby prechod?), 4206 tiež v zadelení nikde nie je, pritom som ho o 12:50 videl na presune na Palackého (smer NO) a hneď za ním 3521 ako manipulačnú jazdu (v zadelení 19-5, asi tiež presun...). Takže zadelenie treba brať trochu s rezervou, nie sú to 100% info. Tie sa však dajú upresniť nezávislým sledovaním, resp. požiadaním výpravcu o informáciu, čo má on prepísané v zadelení (resp. dopísané pri nezadelených službách). A ešte jedna perlička, v 4303 EČV KE-038BM mal vodič za sklom zrejme nájdené EČV nejakého osobného auta - KE-317BY...

A aby som nezanevrel na svoje električky a hlavne L5 🙂 :
L2- 367
L4- 400, 418
L5- (D56) 525, 536
L6- 370+371, 390+391
L7- 620+621
L9- 423
záloha- 531

Re #990 Dopravák:
Nuž čo, asi Ťa na L18 chce majstre prekvapiť.. ?
Reply on: Sarko #986:
no pozerám, že môj spoj mi určí majster ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.