Reply on: Balky #8543:
No v zaujme kazdeho dopravneho podniku by mali byt dopravne prostriedky s elektrickou trakciou.Inac len tak pre zaujimavost uvediem: spotreba prace a tym aj financii na 1000 osobo / kilometrov v MHD:
BUS 0.53
TROLEJ 0.4
ELEKTRICKA 0.3
METRO 0.27
Takze je jasne ze busy by mali chodit ako doplnkova nie ako hlavna nosna doprava. A poucenie cislo 2 nezamestnanym lopaty a cakany do ruk a podme kopat tunely pre metro tu v Kosiciach ? ? ? ?
eMareq
V Kavecanoch by stacilo, aby sa vybudovalo (ak by bolo kde) jedno obratisko, pre L29) - aspon by odpadli problemy s otacanim vozidiel. Ja by som dal pocas letnych prazdnin klbovu L29, alebo zriadil spec. posilovy spoj, aby stacil 'odsavat' to kvantum ludi, ktory ide na Horny Bankov zo Stadiona Lokomotivy. V lete to je hroza.
Na L20 netreba podla mna 15m bus (toboz nie solaris). 15m busy by sa mali davat na stredna vytazene linky a tou podla mna L20 nieje.