Reply on: Sarko #621:
Pravidlo, ktoré popisuješ, platí v Bratislave.Lenže ak vozidlo mešká, revízor musí byť o tom oboznámený. Prípadne, ak mu túto skutočnosť oznámi cestujúci, môže buď uveriť alebo si to overiť. Ale ako overiť? Odčítanie informácie z palubného počítača alebo informáciu od vodiča vylučujem - moja zásada ostáva nemenná: revízor nemá čo robiť v kabíne vodiča (s výnimkou vybraných prípadov ako upovedomenie vodiča, aby neotváral dvere, volal políciu a pod.). Ostáva teda možnosť posúdenia meškania podľa cestovného poriadku. Nuž, mne sa ale vidí zvláštne, chcieť od revízora, aby ovládal kompletný cestovný poriadok a jazdné časy v rôznych časových režimoch dňa.
Stále si myslím, že ideálne je, aby krátkodobé CL boli vymedzené zastávkami, a teda nezávislé od času a dlhodobé vymedzené časom. Je to môj názor, ak má niekto iný, beriem to ako jeho názor.
Sarko
Z teoretickej časti sa hodnotila PCD, technika a doprava, zdravoveda a história a súčasnosť. Z praktickej časti to bolo zistenie poruchy, výmena poistky, praktická zdravoveda, štart, úsekový delič, odsunutie závory, zastávka MHD, hala DO, tlačenie poruchového vozidla, odhad vzdialenosti od zadného spriahadla, obmedzená rýchlosť, prejazd zúženým profilom, prekážka vpred, prekážka vzad, cieľ a čas celkovej jazdy.
Pokiaľ by v jednom prípade nedošlo k pravdepodobnému úmyselnému sabotovaniu (vojdenie pracovníka organizačného výboru do dráhy účastníkovi súťaže), suverejne by to vyhral Shorty, ktorý mal napokon o 200 trestných bodov viac (spolu 2173 trestných bodov) a tak sa umiestnil až na 2. mieste. 1. miesto obsadil vodič s 1966 trestnými bodmi. Hodnotenie bolo prísne a v dvoch prípadoch došlo aj ku diskvalifikácii (v prípade tlačenia poruchového vozidla došlo k ťahaniu vozidla).
Najlepší vodič a vodička sa zúčastnia medzinárodného kola jazdy zručnosti 4.10.2003, ktoré sa uskutoční takisto v Košiciach, ktorého sa zúčastnia vodiči slovenských a českých DP s električkovou dopravou.