Reply on: Igor #5932:
Áno, bol som u nich. Obaja, ktorí mali v tom čase zmenu, boli veľmi milí a úslužní. Ja som sa na tú schému pozeral len veľmi zbežne a pri pohľade na DÚE sa mi zdalo, že tam vidím 517-tú koľaj, preto som si z toho automaticky vyvodil, že koľají je 17. Tú sieť vlečky, pokiaľ by sa mi dostala pod ruky, by som samozrejme mal len pre vlastnú potrebu a do zbierky. ?
Vladimír
Re #5904 BMko: Ja sa s Tebou hádať nebudem. Sám poznám mnoho ľudí, čo majú taký istý názor. Ale tiež aj ľudí, ktorí ho nemajú.
Re #5913 balky: Dobre, ten vlak nechceš rušiť, ale v príspevku #5798 si jasne naznačil, že Ťa prípadné zrušenie nočnej dopravy vo vzťahu k odchodu tohto vlaku nijako nevzrušuje, pretože každý kto ide do BA, uprednostní iný vlak.
A o toto mi ide, v tomto s Tebou nesúhlasím.
Re #5925 1018: Naučili sa používať Excel. Fajn. Takže obrazne povedané, remeselnícka dielňa sa nám upgradla na manufaktúru. V ktorom roku možno očakávať technickú úroveň tvorby ZCP aspoň približne podobnú ktorémukoľvek inému mestu?
Ohľadne tyčí - LUK mal najskôr na mysli, že v Solarisoch neskorších sérií medzi druhými a tretími dverami nie sú vodorovné madlá. Skrátka človek sa nemá kde počas jazdy držať.
Ad trolejbusy: Súhlasím. Tak, tak... Na Slovensku niet pomalšej prevádzky.
Ad nezrovnalosti: Ovsište nie je dobrým príkladom, pretože ide o jeden z najklasickeších bratislavských názvov. Nevedieť v BA kde je Ovsište, to ako v KE nevedieť, kde je Terasa.
Ale ruku na srdce, myslíš, že prispieva k lepšej orientácii cestujúcich, kde cieľ na transparente nezodpovedá žiadnej existujúcej zastávke MHD?
Len sa pýtam - ja osobne som si už v Košiciach zvykol, že napr. konečná zastávka Kláštor na Lechkého ulici je na displeji označená ako Kilimkovičova
Buďme korektní. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. To však len málo súvisí s tým, koľko vozidiel v Košiciach v skutočnosti hlási.