Jednorazove alebo niekolkominutove listky? Na toto nemaju vsetci cestujuci rovnaky nazor. Ktori prestupuju alebo v danom case vykonaju viac jazd budu asi za casove, ten , kto cestuje bez prestupu na dlhsej linke zase za jednorazove. Pri cestovani vlakom si clovek vypocuje aj take rozhovory, kde sa cestujucim viac pacia jednorazove, lebo nemusia stale sledovat cas, ale len si stiknu listok a maju pokoj. Otazka> Musia sa zavedenim niekolkominutovych listkov automaticky zrusit jednorazove?
J
Okrem iného zmena mala za následok:
1) zníženie spotreby nafty, keďže palubák vedel koľko sa jej minulo a nitko ju nekradne
2)Keď stratím električenku,tak mi bez problémov vydajú novú s platnosťou tej tej ktorú som mal.
3) vodiči sa dajú lahšie kontrolovať, ale k tomu DPB ešte nedospel, aj keď som počul, že zaviedli nulovú toleranicu náskoku. Samozrejme zapisuje sa mu to na katru, ktoré sa kontrolujú.
4) Odbúrala sa solidarita cestujúcich, ktorý nehávali lístky v označovačoch.
Neviete si poraiť so kováčmi s USS a z ich podomácky vyrobenými označovačmi a nechcet zaviesť časovú platnosť lístkov. Veď by sa vám to len a len oplatilo a vrátilo na tržbách.