Vlado, byť Tebou tak sa do toho nemontujem, za posledné dni si si proti sebe poštval väčšinu Košičanov.
J : Máme aj Ik 415(6ks), ale k tej 5002-ke. Tá behala na 100% namiesto 3510, ktorú som dlhší čas nevidel, vodič bol z 3510, naviac ako som písal do dispečera tak solarisy 3513, 3514, 3517 boli na objednávke, a pravdpodobne nejazdí ani 3501 a ešte nejaký tam stojí.
J : Máme aj Ik 415(6ks), ale k tej 5002-ke. Tá behala na 100% namiesto 3510, ktorú som dlhší čas nevidel, vodič bol z 3510, naviac ako som písal do dispečera tak solarisy 3513, 3514, 3517 boli na objednávke, a pravdpodobne nejazdí ani 3501 a ešte nejaký tam stojí.
balky
Druhy bus na L3A by kludne mohol jazdit len v spicke,mal by trhanu. V sedle by stacil aj Solaris.Na tejto linke chapem aj jazdu dvoch busov za sebou.Kvoli prestupom na elektr.Ale na L4A? Kedze sa z busov neprestupuje, jazdia celu docasnu trasu, tak tam by mohli byt intervaly hustejsie, v sedle kazdych 10 min 1 bus. Alebo ten druhy bus tiez len na vypomoc v spicke.
Nechapem tiez, preco sa snazili prisposobit tieto CP k beznym elektrickovym CP 3,4? Ved je to docasne, tak na L4A kludne mohli prisposobit odchody k L3A a posunut odchody z NO napr. o 10 min.Alebo L4A dat docasne odchody z NO take, ake mal CP L7. To by vsak zodpovedni za CP museli pouzivat aj hlavu.