Dobrá poznámka. Zatiaľ ale vychádzam z toho že tam jazdí kombinácia konvenčných súprav a push-pullov. Ako dlhodobé riešenie by samozrejme bolo ideálne tých 7 km zatrolejovat.
Vzhľadom na to, že sa tam čím ďalej tým viac budú objavovať jednotky, tak by nešlo ani tak o preprah ale o príprah. A tam záleží najmä na ZZ a konfigurácii koľajiska. Keď by osobák vchodil na obsadenú,kde by už čakal okuliarnik s prsiami, tak aj päť minút by stačilo.
Aký je minimálny čas realisticky potrebný na preprah rušňa? Uvažujem v kontexte možnej vozby priamych vlakov BA-Skalica. Naozaj by prípadný preprah v Holíči nestál za to, najmä keď zohľadníme že prestupné časy v Kútoch tiež nie sú najkratšie?
Ja som to mal riešené cez rekreačný poukaz v elektronickej forme, ale pokiaľ viem, tak sa dá použiť iba na ubytovacie služby a služby s tým spojené, pričom je podmienka, že prenocovanie musí byť aspoň na 2 noci. O doprave sa nikde nič nepíše, takže asi sa to využiť nedá. Ale možno sa niečo viac dočítaš tu, celkom obsiahle je to, tam zrejme aj nájdeš odpoveď na svoju otázku, skús: https://podnikam.sk/rekreacne-poukazy-pre-zamestnancov-povinnosti-zamestnavatela/
Chcel som ísť budúci týždeň do Viedne z DNV, vo vyhľadávači na webe ZSSK mi od utorka ukazuje vlaky len do 7:50, potom až od 14:50. Na twittri samé že: REX 25xx v úseku Marchegg - BA "odrieknutý zo strany ÖBB".
Viete niekto o tom viac?
Všimol som si, že na elektrickom vedení 400 kV z Biskupíc, cez Biely kríž až do Stupavy sú nad diaľnicou D1 umiestnené výstražné žiarovky červenej farby. Tieto žiarovky nie sú nijako izolované od vodiča a teda logicky asi nemajú ani vlastné napájanie (vzhľadom na EM indukciu by asi ani nefungovalo). Neviete niekto, na akom princípe fungujú tieto svetlá? Využívajú EM z vodiča podobe, ako napr. indukčná varná doska? Predpokladám, že EM pole je pri 400 kV extrémne silné a funguje aj bez toho, aby bolo usporiadané v podobe cievky.
Ahojte, chcel by som sa spýtať, napadlo mi to totiž akurát teraz v čase dovoleniek, tie rekreačné poukazy sa dajú použiť aj na cestu na dovolenku? Napríklad práve prostredníctvom hromadnej dopravy, čiže si normálne zaplatím lístok a potom ho priložím pre zamestnávateľa k ďalším nákladom, ktoré som mal počas dovolenky. Máte už niekto takúto skúsenosť? Ďakujem za odpoveď
Pinelova nemocnica v Pezinku sa nachadza v tarifnej zone 520, a mozes sa tam z BA dostat bud priamo linkou 520, alebo s prestupom na zeleznicnej stanici na linku 522.
Predpokladam, ze dopyt po tejto informacii je dovod, preco to pises na dopravnu stranku...
Ike
Všimol som si, že na elektrickom vedení 400 kV z Biskupíc, cez Biely kríž až do Stupavy sú nad diaľnicou D1 umiestnené výstražné žiarovky červenej farby. Tieto žiarovky nie sú nijako izolované od vodiča a teda logicky asi nemajú ani vlastné napájanie (vzhľadom na EM indukciu by asi ani nefungovalo). Neviete niekto, na akom princípe fungujú tieto svetlá? Využívajú EM z vodiča podobe, ako napr. indukčná varná doska? Predpokladám, že EM pole je pri 400 kV extrémne silné a funguje aj bez toho, aby bolo usporiadané v podobe cievky.
GSV - https://goo.gl/maps/ZsKLHrdTFyRpkpwh7