neviem, prečo ironizuješ... Tá linka vznikla na objednávku HM Tesco a jazdil na nej VŽDY Mercedes... Že Zvolen ju prevádzkuje naďalej, je jeho problém. Že Zvolen tam vystavuje Karosu C954 je tiež jeho problém.
Takže súhlasiť môžem jedine s vetou "zbytočný spoj, zbytočná linka, idiotské trasovanie"... ?
PepinoBB linka 97 bola za Sad Bb dotovaná a objednana Tescom ako zmluvná doprava. Oni súhlasili aj s trasou a cp. To že sa ju mesto rozhodlo schváliť ako normálnu linku, je čudné, ale Sad Zv ju musí prevádzkovať vrámci zmluvy vo verejnom záujme. Sad Bb túto linku vykonával prevažne minibusom Mercedes Vario. Zv sa teraz teda trápi s tým čo má a to že súhlasili s takou linkou len odráža fakt, že sú neznalí miestnych pomerov.
1. "Doporučujem každému si ísť pozrieť ako sa C 954 prediera úzkou zamrznutou Jilemnického ul. pri dome dôchodcov. " - za to môže SAD Zvolen, lebo pred každým spojom si má vyčistiť ulicu od snehu.
2. "Na spoji 97/1531 z THK v nej nebola ani noha." - za to môže opäť SAD Zvolen, lebo pred každým spojom má vykonať nábor cestujúcich do autobusu.
Môj názor je taký : zbytočný spoj, zbytočná linka, idiotské trasovanie.
Na L97 je ZV 172AP (C 954). Doporučujem každému si ísť pozrieť ako sa C 954 prediera úzkou zamrznutou Jilemnického ul. pri dome dôchodcov.
Na spoji 97/1531 z THK v nej nebola ani noha.
Inak ten bus bol ráno a doobeda na 25/5.
mimi iste myslel L91, na ktorej dneska jeden prímestský kĺbák bol, náhodou však nezastavil ráno 7:35 na zastávke Rudohorská stred, pretože tam už jeden klbák stál ako L25, ktorá bola úplne natrieskaná a vonku po nej ostalo cca 30 ľudí.
Milé Rádio Jerevan, dovoľte, aby som vás opäť opravil...
- nejde o Majkla, ale o Mike-a
- kĺbáky nie sú 2, ale "až" 3
- a nejazdia na L90, ale na L24+25 ?
akosi som nepochopil, čo sa nemá zdvojovať. Ak si myslel tie napr. L1 alebo L34, tak tie určite neboli zdvojené. Hodinu predtým išli ešte podľa CP a svojho poradia, lenže keď vynechá jedna L34 a potom ide L35 ako L34, tak to zrejme aj tak vyzerá ?
Keďže úroveň dispečeráku voláko klesá ? , pokúsim sa to trochu vylepšiť.
Stav z rána od 6.30 do 8.30, pokúsil som sa priraďovať vozy aj na poradia. Viac som už nedokázal, pretože o 8.30 som už bol totálne vymrznutý a nevládal som držať v ruke ani ceruzku.
L1: DT 232AC/1 (C 934), DT 254AJ/2 (C 734), ZV 069BB/3 (C 734), VK 741AL/4 (C 734), DT 725AI/5 (C 734), ZH 902AM/6 (B 732), ZH 012AD/7 (B 932)
Ráno jazdila dosť mimo, napr. z ŽSR spoj 7:31 nešiel, 7:46 išli dva, spoj 8:08 bol pri VÚB 8:20 a pod.
L2: ZV 004AD/1 (C 734), ZV 072BB/2 (B 732), KN 109BK/3 (C 734), VK 314AM/4 (C 734), ZV 166BH/5 (B 952E)
Tu niektoré spoje prišli k VÚB aj o 3 - 4 minúty skôr!!!
L20: ZV 164BH/2 (B 952E). Na 20/1 som nevidel nič. Ani spoj 26/831 do 8:45 z Uhliska nešiel.
L22: ZV 173BH/1 (B 952E), ZV 026AD/2 (C 734), ZV 842AL/3 (B 932E), ZV 815AY/4 (B 732), PN 408AZ/5 (B 732)
Ráno jazdila tiež dosť mimo. Bežné meškanie aj 10 min. z Uhliska.
L26: VK 445AG/1 (C 934), PP 317AM/2 (B 732), ZV 312AR/3 (C 734).
Takže je tu ďalší voz z Popradu. Naviac L26 ráno jazdila úplne inak. Z Uhliska mala ísť: 7: 13, 30, 45, v skutočnosti išla 7:26, 7:40, 8:02. Potom spoj 8:08 išiel 8:17 a 8:31 nešiel.
L34+35+36: BB 760BL/1 (C 734), VK 719AL/2 (C 734), DT 720AH/3 (C 734), VK 724AL/4 (C 734), ZV 998AU/? (C 954).
Na L34 bol pekný bordel. Ráno určite jeden vynechal a naviac pravdepodobne jedna L35 išla ako L34. Tie poradia sú pridelené len pravdepdobne, pretože jazdila úplne inak. Niektoré spoje nešli vôbec (napr. 8:00 z ŽSR) a následne 8:20 išli dve.
L41: ZH 070AO (B 732)
L42: ZH 036AP (C 734)
L43: ZV 817AY/1 (B 732), ZV 475AL/2 (C 934)
Ten ZV 475AL som dal ako druhé poradie L43 - to sú tie spoje, ktoré robila naša 521AI ako zvoz šoférov
ZV 817AY išla tiež asi z Nového Sveta skôr - 7:41 už bola na Uhlisku
L51: ZC 484AJ/1 (B 732), ZC 967AH/2 (C 734)
L53: ZC 976AH/1 (C 734), ZV 160BH/2 (B 952E). Ibaže potom spoj 8:20 z Uhliska robila ZV 160BH, tak neviem či sa nejako vymenili...
LUK
- nejde o Majkla, ale o Mike-a
- kĺbáky nie sú 2, ale "až" 3
- a nejazdia na L90, ale na L24+25 ?