Neviem aký význam má to, čo píšeš. Najskôr by mali fungovať tabule vo vnútri, prípadne nejaké hlásenie zastávok-nie každý je miestny. Navyše, ak sa informácia o vystupovaní vodičovi zobrazuje a lístok si kupujem do zóny, neviem prečo by som mal stopku stláčať (dostatočné znamenie na zastavenie je snáď môj kúpený lístok)
Na pokladni sa im to zobrazovať ani nemôže, keďže tarifa je zónová a lístok nie je viazaný na konkrétnu zastávku. (Odbavovák je síce spravený tak hlúpo že vodič tam musí zadávať konkrétnu zastávku, ale vydaný lístok už je do zóny.)
Myslím že konvenčné "zvonenie" kedy celý systém stál na tom že vodič počuje zvuk už dnes nie je bežné, väčšinou je akustický signál doplnený nejakou kontrolkou a vodič sa primárne riadi ňou. Takže kľudne stlač stopku hneď po odchode zo zastávky. Neviem ako v BBSK, ale v drvivej väčšine systémov ktoré som zažil to tak robia skoro všetci.
Organizátor IDS BBSK nesprávne preklopil pôvodný CP linky 602409 do CP linky 060669 a v poznámke o čakaní zmizol text limitujúci čakanie na najviac 2 min...
Jej, a ešte jedna vec, ku ktorej neviem riešenie.
Zastávky sú po novom na znamenie. Ak idem niekam prvýkrát, ako zistím, kedy zvoniť? Funguje západný spôsob, že hneď pri odchode z predošlej zastávky?
(Minule som išiel na zastávku mimo obce, vodič si to valil, zazvonil som vidiac stĺpik v diaľke pred nami, takže šofér dobrzdil až za zastávkou a následne ma spéroval. Už sa im neukazuje na pokladniach, keď do zastávky majú predané lístky?)
Podľa toho v čom. Lístky sa už predávajú vo väčšej miere. Displej som nevidel svietiť ani jeden.
Ostatné SADizmy tiež pretrvávajú...
Čerstvá situácia z dneška: 669/10, podľa CP má čakať v ZC žst na rýchlik bez časového limitu. Kvôli levickej výluke sa zľahka meškalo, tak som chcel volať. Na CP je ale SAD ZV "prevádzka IDS BBSK", čiže správny dispečing treba trafiť empiricky a následne aj tak nedvihnú Vlak prišiel +6 oproti odchodu sadky, autobusu nikde, tak som to hlásil na dispečing.
Vodič vraj päť minút čakal a potom odišiel, aby neomeškal ďalší spoj v turnuse... Ešteže sa tie nadväznosti vymýšľajú, keď potom nefungujú
Zmenilo sa asi len jedno - v niektorých autobusoch (neviem potvrdiť, či už vo všetkých) boli doinštalované stabilizátory napätia, čo prispelo k lepšej funkčnosti tlačiarní a v niektorých autobusoch, kde sa jazdilo zadarmo, sa už platí (hoci sú časté problémy, spomalenia, výpadky a pod.). Stále však stretávam spoje, kde sa cestuje zadarmo, no subjektívne sa mi zdá, že je ich už o niečo menej. V ostatných oblastiach nevidieť žiadne známky zlepšenia.
Úplne rovnaké. Tabule nefungujú naďalej, odbavovacie zariadenia naďalej robia problémy, spoje meškajú. Z môjho pohľadu sa nepohlo nič, zachovaný status quo. A organizátor sa naďalej tvári, že neexistuje. Straty musia byť obrovské a rieši sa to na úrovni, akoby pod Urpínom mali ložiská ropy....
Dobre, ale to je práveže argument za predĺženie tých spojov, nie proti. Ak ti tam ten voz stojí 63 minút, tak nemáš problém ho potiahnuť až na novú konečnú a stále ti výjde zákonná prestávka.
Zastávka Zelená bude hneď za križovatkou so Slnečnou ul., tam kde je taká rovinka, čiže naozaj len kúsok povyše otočky na Internátnej. Z toho sa dá usudzovať, že ak raz niekedy v budúcnosti dôjde k predĺženiu MHD až hore na kopec, tak tieto spoje zrejme nebudú zachádzať do otočky na Internátnej, ale zastavia až hore na Zelenej (čo je aj pochopiteľné, lebo bez dodatočných stavebných úprav si neviem predstaviť ako by vozidlo z otočky zalomilo hore a takisto naspäť, ako by vozidlo zo Zelenej zalomilo do otočky).
A pokiaľ ide o prestávky na Internátnej, tak je to od prípadu k prípadu - niektoré vozidlá tam v poobednej špičke stoja len 3 minúty, niektoré 33 minút, iné až 63 minút, napr. :
vozidlo prichádzajúce o 13:28 má odchod o 14:01
vozidlo prichádzajúce o 13:58 má odchod o 15:01
vozidlo prichádzajúce o 14:28 má odchod o 14:31
vozidlo prichádzajúce o 14:58 má odchod o 16:01
vozidlo prichádzajúce o 15:28 má odchod o 15:31
slovak2018