Ja som nikdy nemal problém s nastúpením do vozidla na zastávke pri DPMK. V CP je na označovníku uvedená síce iba R6, no zastaví tam každý výjazd, pokiaľ je tam cestujúci. V tom plánovači mi napadlo, že tá linka / by mohla byť zamestnanecký spoj, len to je už asi neskoro.
Re #4697 Peter55: Ani do vozovne sa nemôže jazdiť ako PRESUN, ale ako DO VOZOVNE (resp. opačne ako výjazd). Ako MANIPULAČNÁ JAZDA sa presúva záloha na východziu, resp. nácestnú zastávku linky spoja, ktorý má nahradzovať. Tiež dielňari sa takto presúvajú po pokazené vozidlo. Opravte ma niekto ak sa mýlim, ale tak by to malo byť.
niektoré z tých spojov, ktoré vyhľadávač našiel v nižšie uvedenom príklade, sú aj v CP - hoci iných liniek, 1 z nich nie je ( teda 2, ak rátam aj autobusový ). Malo by sa to ujednotiť.
Podľa mňa nie je PRESUN len to že ide voz z konečnej niekde inde ale aj z vozovne / garaže na linku. Neviem prečo by mal zastavovať resp. brať ľudi keď to je manipulačny presun / jazda
áno električky navlečú do maskáčovej plachty aby ich nebolo vidieť... ? šak ráno je cenná každá minúta, a z vozovne ich týmto smerom vtedy jazdí neúrekom (aj 5 súprav za sebou ) , azda chceš aby aj zastavovali?
Tento rušeň má priamočinnú vzduchovú brzdu, má samočinnú vzduchovú brzdu, má EDB a na každom stanovišti ručnú brzdu. Takže je málo pravdepodobné, že všetky zlyhajú naraz. Preto pochybujem o absolútnej poruche všetkých brzd.
Tam bol prítomný moment prekvapenia následný nedostatok času zastaviť rušeň. Bola to chyba rušňovodiča, možno výpravcu, alebo oboch.
Technická chyba je možná, ale skôr v polohe, že rušeň nečakane vybehol do výkonu.
Chody vlakov sú od posunu chránené tak, že výhybky zo susediacich koľají sa prestavuju do takzvaného odvratu, t.j. tak, aby nesmerovali na koľaj, po ktorej sa očakáva chod vlaku. Robí sa to samočinne. Vlak s posunom sa môže zraziť iba v miestach, kde sa dve koľaje definitývne zbiehajú (je to zjednodušené vysvetlenie.).
Ak do cesty vlaku niečo predsa vojde, tak návestidlá platné pre vlak z návesti "voľno" padnú samočinne na návesť "stoj".
„Rušeň z dosiaľ nezistených príčin počas skúšok elektrodynamickej brzdy narazil do posledného vozňa odstavenej súpravy osobného vlaku,“ povedala pre tlačové agentúry zástupkyňa hovorkyne krajského policajného riaditeľstva v Košiciach Jana Mésarová.
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul. http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html
Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA