„Rušeň z dosiaľ nezistených príčin počas skúšok elektrodynamickej brzdy narazil do posledného vozňa odstavenej súpravy osobného vlaku,“ povedala pre tlačové agentúry zástupkyňa hovorkyne krajského policajného riaditeľstva v Košiciach Jana Mésarová.
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul. http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html
Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?
Bez ohladu na dnesny blaznivy den vam musim oznamit, ze sa mi podarilo zdigitalizovat (technikou (c) by Dimi) ten spominany dom, ktory som pisal, ze bol udajne na zburanie a neskor aj zburany, pre stavbu trolejbusov ..
leto to najskôr - vzhľadom na oblečenie ľudí a stromy bez lístia - nebude. Skôr to vyzerá na jarné zubaté Slnko. Podľa stavu rekonštrukcie Slovanu tipujem rok 2008.
Počas sliedenia na youtube ma doslova šokovalo toto video točené ešte za čias, keď jazdila 618 + 619. Tak si pospomínajme na túto súpravu. Je natočená trasa R1 v úseku VA USS - Staničné námestie. Tu je link na video: http://www.youtube.com/watch?v=pvyEq-GLD4w&feature=related
TA zrejme narážal na to, že Astorka v podstate nie je odvodenina od slova Astória, ale technicky ide o úplne iné slovo. Samozrejme to ale nič nemení na veci, že ide o hovorový názov Astórie. Čiže Astorka a Tatrasvit nie sú odvodeniny, rovnako tak ani Bajkal by nebol a Tatrasvit taktiež nie. Samozrejme vzaté z čisto technického hľadiska s použitím analógie z pôvodného príspevku.
Nová a stará nemocnica nie sú oficiálne názvy. Máme tu Fakultnú nemocnicu s poliklinikou Louisa Pasteura a Fakultnú nemocnicu Louisa Pasteura. Tie názvy vznikli zrejme zľudovením, teda, že sa na Terase postavila nová, tak sa z nej stala Nová nemocnica, na Rastislavovej ostala stará.
5
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul.
http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html
Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?