Reply on: Dimi #4065:
V tom čase VŠA bol ešte viazaný práve na také využitie, ale to je iná vec, to je Penta. Výstavba sa zamýšľa aj na voľnej ploche pri bývalej strednej škole spojov, ak by odkúpili ostatné nevýznamné parcely, vznikol by podobne lukratívny priestor na rohu Triedy SNP a Moldavskej, čo si myslím, že môže byť ešte lepšie, ako VŠA, keďže by to bolo priamo prepojené na Terasu. Niekdajšie ihrisko Lokomotívy je už dávno minulosťou, čiže zastavať sa to dá až po Dopravný podnik.Aupark ale ide cez mŕtvoly a potom, nebráni sa stavať v centre Piešťan, Žiliny, na Palackého námestí v Trenčíne, abolútne nič im nebráni, aby svoj zámer uskutočnili.
Isidor
1. Jazdná doba vedľa názvov zastávok počíta s prejazdom cez "odbočky" - ukončenie spojov na NO, resp. cez Rušňové depo, preto sa to trochu nezmyselne sčíta v ďalšom priebehu. V reáli je úsek NO-Krajský súd samozrejme 3 minúty - časy spojov sú správne.
2. Tieto spoje nezastavujú na bežnej zastávke pri Hornbachu, ale na Popradskej (zachádzajú na Stodolovu a pokračujú cez Bardejovskú) - je otázne, či má zmysel uvádzať ich v odchodoch z riadnej zastávky.
3. Tiež vec názoru - poznámky vzťahujúce sa k predošlej trase spoja v podstate nemajú prečo cestujúceho zaujímať a aj zbytočne mätú (iste, teoreticky sú situácie kedy sa hodia)