Ja by som na tejto križovatke rád videl trolejové vedenie do všetkých smerov, z Hl. st./Šancovej na Štéfanikovu (N72 + odklony pri MU) a z Hl. st. na Pražskú (32, 41), ale keď som si to raz kreslil, tak mi vyšlo, že by bolo potrebných 8 výhybiek a 7 krížení, takže to bohužiaľ asi reálne nebude... Pri vybudovaní stopy z Pražskej na Hl. st. by boli potrebné iba 4 výhybky a 3 kríženia, vedel by niekto odhadnúť, koľko sa ušetrí vybudovaním tejto trate?
keby radšej dobudovali trolejové vedenie zo stanice doprava na SAV a rovnako v opačnom smere.
+ pravé odbočenie zo Štefánikovej na Šancovú pre prípad eventualnych MU v doprave by sa tiež celkom hodilo.
To musí byť sranda, dvakrát nahadzovať palice (Na SAV a na Búdkovej/Riviére).
Inak, je možné (technicky áno, ale či je vôľa) aby vznikla linka, na ktorej by sa museli počas jednej jazdy dvakrát sťahovať a nasadzovať palice (nemyslím u degešov, tam by to bol problém)? Za pomoci natrolejovacích striešok by to nemusel byť problém, či?
Lafko? Keď už vymýšľať slang, tak Lafák, však to je most, nie námestie, takže mužšký rod, nie stredný. (edit: ok, tak zjavne sa používa Lafko, musím si zvyknúť :D)
ani nie 15 min nazad problémy za križovatkou Záhradnícka Miletičova oproti Saleziánom dva odstavené tbusy, prítomný dispečing, pred nimi kamión, križovatka len ťažko prejazdná, autá sa otáčali cez električkovú trať nazad do mesta, cesta na Ružinov neprejazdná aj 50tka stála oproti parčíku pri trhovisku pre nemožnosť odbočenia vpravo
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Max