Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli
Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
B 961 PB-835AZ nie je v premávke od 8.2.2019, vraj je na tom dosť zle, 841-tka je dobrý voz, toho by bola škoda a 845AZ tam dožil motor, údajne je už vyradená (hoci zatiaľ nikde nenapísali oficiálne, že je vyradená, no odstavená je) naposledy v premávke som ju videl 17.1.2019 na linke 3 smer Podmanín. Ináč plánovaná výprava a potom aj reálna sa dá v pohode sledovať cez mojbus. Akurát od 1.3. tam ešte nie sú vypísané vozy. Zjavne sa čaká na 28.2.na podpis zmluvy a potom nahodia plánované vozy od 1.3.
k linke 11 nie je vysvetlené "M" a premávka MHD cez víkend končí 21:20. Fasa, prípoje na vlaky čo prídu večer z BA, ZA nič, priama podpora taxislužby. Okrajové časti sa dostávajú do režimu Boľkoviec (okres LC), posledný bus 17:30. Kokos PB je mesto či dedina?
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Vladimír
Veľmi znepokojivý príklad toho, ako sa dá likvidovať na slovenské pomery relatívne funkčný systém MHD.