Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #1915:
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.

Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.

Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať. 👎
Reply on: TeBeCe #1913:
Zaujímavé, ako môže jedna fungujúca MHD-čka za +- rok na základe rozhodnutia mesta klesnúť od kĺbakov na minibusy.
Reply on: TeBeCe #1913:
"Prevádzkové náklady by mali byť polovičné oproti klasickému autobusu"
Tak neviem, či bude vodič spokojný s polovičným platom...
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Kĺbaky máme ešte 3, obvykle obsluhujú L3, 11, 4 - s konečnou na Hliny, rázc. a školské spoje na L2 a L9.
Na akých linkách možno vidieť posledný považskobystrický kĺbak?
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli

Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Reply on: Vladimír #1907:
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
Reply on: Mike #1906:
To je nielen pozoruhodné ale aj trestuhodné. Kde je zákonná informačná povinnosť?
Reply on: Vladimír #1905:
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
Reply on: N/A #1899:
Stačil mi nadpis, nedokázal som čítať ďalej.

Veľmi znepokojivý príklad toho, ako sa dá likvidovať na slovenské pomery relatívne funkčný systém MHD.
Reply on: N/A #1899:
Musi to byt radost zit v meste zamorenom autami a exhalatmi z nich...
Reply on: N/A #1899:
To je pekná spliekta lží a zavádzaní. A to som si prečítal ešte len prvý odstavec.
Reply on: TeBeCe #1900:
Dnes sú vonku iba 834AZ a 980AZ. 835AZ je dlhšie odstavená, ako je písané v #1898 a dnes nevyšla ani 833AZ.
Reply on: TeBeCe #1897:
980AZ este v premavke dnes.
Reply on: TeBeCe #1897:
B 961 PB-835AZ nie je v premávke od 8.2.2019, vraj je na tom dosť zle, 841-tka je dobrý voz, toho by bola škoda a 845AZ tam dožil motor, údajne je už vyradená (hoci zatiaľ nikde nenapísali oficiálne, že je vyradená, no odstavená je) naposledy v premávke som ju videl 17.1.2019 na linke 3 smer Podmanín. Ináč plánovaná výprava a potom aj reálna sa dá v pohode sledovať cez mojbus. Akurát od 1.3. tam ešte nie sú vypísané vozy. Zjavne sa čaká na 28.2.na podpis zmluvy a potom nahodia plánované vozy od 1.3.
K 1.3. sa v navrhu nepocita s vozidlami B961 980AZ a B952 841AZ a 845AZ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.