Reply on: draxter #4903:
a) v tomto pripade ma trochu odradza aj zaradenie 711/I, ktora viacmenej prebyvala len na L18/15 (ak sa mylim tak pardon) a na stanici by som ju necakal, nepamatam sa, ze by jazdila na inych linkach ako v pripade nastupcu, ktoremu pribudla L22
b) jasne, 714 mozme vylucit
c) pre mna stale favorit
d) u 717 boli po roku 2000 viacere kridla dveri vymienane, na mhdtn som jeho kartu robil podla vsetkych dostupnych fotiek a malo by to odrazat skutocny stav, t.j. iny odtien a presklene casti aj v dolnom rade u viacerych dveri
e) znova som na to hodil okom a mam len jedinu vyhradu. Vsimnime si zretelnu masivnu gumoplastovu listu - toto je pomerne bezny komponent, ktory zvykol na vozoch vydrzat celu ich prevadzku, pokial "nekupili" nejaku vacsiu ranu z boku. A prave toto olistovanie mi na 845 chyba a to uz dokonca na fotkach z roku 2001. kazdopadne ta plenta je velka zhoda!!!
Davam este do pozornosti bocny stresny priestor nad lavym spatakom, pripada mi to ako otvory alebo uchyty na provizornu antenu, moze to byt zachytny bod, hm?
kvorka
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?
Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.
TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.
Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).
Nádhera ❤