Reply on: milan002 #4899:
ved to, s urcitostou 100% sa ten neidentifikovatelny Ikarus neda zaradit. Disky na 711 to je kapitola sama o sebe ? Viem ze aj ex Kladno 711/II mal po prichode do TN najprv len povodne, je to videt aj na prvych fotkach, neskor dostal tie biele. Zakladny problem je, ze fotky 711/I nemame.Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.
Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).
Petrox
Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu
Re #4880 draxter: thanks, uz pozeral a dakujem ?
Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).
Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?