Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #3706:
šak hej, naprv všetky autobusy prerobili tak, že tenkým bola konečná a hrubým chodili zástavky a teraz to po mesiaci vrátili späť...To nechápem
Reply on: mathre #3705:
dopravca si stabilizuje zobrazovanie na jednotné nastavenie...
Nazdar...Vie mi niekto povedať, čo zasa robia s tabuľami???Veď zasa prerábajú zobrazovanie naspäť tak ako bolo, ba dokonca aj na medzimestských. Nie že by som nebol rád, ale to teraz každý mesiac budú meniť, alebo čo???
Reply on: Valec #3697:
samozrejme... ja som interpretoval spôsob, akým robia štatistiky napr. VÚD, DIC a ďalší... ?

Re #3698 S499.1023: pokiaľ viem, predmetné spoločnosti sa týmto chvália pri všetkých vybavovacích systémoch, nielen s EMtestom... nebolo to vnuknutie EMtestu, na to prišli sami... ?

Re #3699 810zssk: tak to si paranoidný, nakoľko v MHD Žilina nie je EMtest a bola tam zavedená spravodlivá tarifa. A produkty EMtestu umožňujú aj iné spôsoby vybavenia cestujúceho... Spôsoby vybavenia si vymýšľa dopravca, najbrutálnejšie kombinácie som zažil u poľských dopravcov...
?
Reply on: Patron658 #3701:
aký Ikarus myslíš? V ľavom menu si daj Vozidlá - Fotografie - Autobusy - Ikarus 280 a si tam! (http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=965&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=)
Reply on: 810zssk #3699:
Genau! Ja sa síce zaujímam o MHD len v rozsahu CZ-SK-A-D-CH-UA-RO-BG ale nikde mimo SK som neobjavil mesto, ktoré by prevádzkovalo regulérnu MHD a ponúkalo LEN "spravodlivú tarifu". Samozrejme, že mesto s jednou linkou päťkrát denne v kladivá časové predplatné nepotrebuje.
viete niekto nieco o tom trencianskom ikaruse strasne by som stel foto ak mate uverejnite ho pls diky ?
Reply on: 810zssk #3699:
...nechce verit, ze...
Reply on: S499.1023 #3698:
Mne sa zas nechce ze "nahodou" v case velkeho rozmachu EMTrestu zacali dopravcovia strasne potrebovat spravodlivu tarifu. Ze by im to niekto natlkol do hlavy v zaujme predaj svojho produktu, ktory ju umoznoval? Mozno som len moc paranoidny..
Reply on: VLK #3693:
Nepresvedčíš ma, že im tie úchylnosti nevnukol Emtrest. V mestách s iným odbavovacím systémom sa totiž takéto vyfikundácie robia len výnimočne a nerobí sa z toho posvätná krava.
Reply on: VLK #3693:
Sranda že z vlastnej skúsenosti ti viem povedať, že toto platí tak na max. 50 %. Síce trafíš časť mesta, ale určite nie zastávku. Asi nie som vhodný štatistický objekt.
Reply on: kvorka #3694:
narazovo sa stane, ja som napr. siel spojom 15.20 na L1 v nedelu a slo naozaj minimum ludi, nikto nestal a ani vsetky sedadla neboli obsadene po celej dlzke trasy. Mozno ta 17.20 sla plna z nejakych vynimocnych dovodov, lenze to nasadenie klbu cez "a" si efektivne neviem predstavit. Po hodine na L1 by sa otacat nestihal a na ktorej inej linke by jazdil? myslim ze je lepsie ked je viac solo busov. Mozno by stalo za uvahu, aspon poobede posilnit vikendovy interval na L1/11 na 20 min. nasledovne X:20(L1) 40(L1) 55(L11) - Juh
X:15(L1) 38(L11) 55(L1) - Kubra a mozno by sa tym vyriesilo viacero problemov, ale to by sa museli zasa uplne prestavat vypravy, prip. na ukor ineho smeru, kde by sa dalo ubrat?!
Cez víkend som videl na L1 voz #33, z Juhu o cca 17:20 hod, ktorý bol totálne natrepaný. Asi by sa cez víkend zišlo pouvažovať nad kĺbom na L1, kopec južancov cestuje do MAXu, avšak interval 60min tam je málo.
Reply on: S499.1023 #3692:
toto nie je úchylná aplikácia EMtestu, EMtest naopak s týmto nič nerobí, ale VÚD alebo iní, ktorí robia tieto vyhodnotenia to takýmto spôsobom robia... nie všetko je iba EMtest ❗
Reply on: VLK #3691:
Ja hovorím už dávno, že karty a najmä Emtrest s jeho úchylnými aplikáciami sú záhubou verejnej dopravy na Slovensku...
Reply on: radob #3690:
nie je úplne pravda, pretože je možné spárovať nástupy tých istých kariet, totižto vo väčšine kde ráno nastupuje a kde poobede vystupuje, jedná sa o tie isté zastávky, čiže už týmto spárovaním vieš zistiť maticu prepravných vzťahov cestujúcich. ?
Reply on: draxter #3667:

čo sa týka kvázi evidencie, mala by význam keby sa šaškovalo s kartičkami aj pri výstupe. Inak je súčasná evidencia úplne na nič, lebo ani pánbožko so všetkými svätými nevie, kde ktorý cestujúci vystúpi, takže obsadenosť vozidla sa dá určiť tak či tak jedine za použitia krištáľovej gule. Práve preto považujem šaškovanie a pípanie s kartičkami naktorých je aktivovaný mesačník za nezmyselnú buzeráciu. No čo iného by vedeli vymyslieť tí, ktorí žili v presvedčení, že najväčšie tržby bude mať SADka keď cestujúci budú platiť za každú jazdu osobitne.
draxter: V tom čase aj na prímestských linkách jazdili autobusy, len v rámci mesta Trenčín. Napríklad Žel.st-závod TOS, Kubra, Zábranie-Žel.st. atd.
Reply on: draxter #3687:
Mám len tento zoznam liniek. CP sa tam nenachádzal. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.