nezdražie, iba tu robíš poplach... € zobrazované na lístku sú iba informačné.... ? ceny aktuálne platnej meny sú samozrejme načítavané zo systému podľa aktuálne platných nastavení...
Milý Paľko Gombošovie, odpoveď na tvoj príspevko bla napísaná skôr ako tvoj príspevok a nachádza sa na monitore tvojho počítača priamo pod ním. S pozdravom tvoj Helpdesk DF iMHD.
Jeden poznatok z PAL liniek,
SAD TN zle zaokrúhľuje cenu lístka PAL, pravidelne jazdím na trase TN (BILLA) - DCA (SPŠ). Dnes ma lístok z karty stojí 11Sk, do 11.12.2008 bol prepočet na lístku 0,37€, to je v poriadku 11Sk = 0,37€; od 12.12.2008 je prepočet na lístku 0,40€, podľa mojej eurokalkulačky ? 0,40€ = 12Sk. Je v tom rozdiel len 1Sk ale je tu porušované duálne zobrazovanie cien!!! Od 1.1.2009 pre mňa lístok do dca opäť zdražie o korunu ? .........
to nebolo cielene proti tebe, len ma to hneva, ked cielom EU a smernic je zvysovat bezpecnost aj vo verejnej doprave a na strane druhej je mozne vyrobit takyto lowend (pozadie nepoznam, mozno to v tom buse naozaj je a vypli to, ale vychadzam z toho, ze to momentalne nefunguje). na strane druhej v TN MHD sa aj tak zmysel tych signalizacnych zariadeni mina ucinkom, pretoze pokial si vsimnete (uz ste si vsimli), tak zvukova signalizacia sa spusti zarovno so zatvaranim dveri, kdezto by mala zazniet minimalne par sekund vopred. este podotykam, ze je to v principe dolezity nastroj pre ochranu vodicov. po ulici chodi vsakovaka zberba, ktora je schopna "zazalovat" a vyhrazat sa z principu svojej mentalnej ubohosti. dokonca aj spomenuty chudak sa vyhrazal vodicovi, ze v dopravnom podniku skoncil. clovek si az vtedy uvedomi, ze praca vodicov obzvlast vo "velkomestach" nie je jednoducha a chulostivych situacii zaziju viac ako dost. proste ked cestujucemu nedochadza ze autobus je absolutne napratany a vodic signalizuje zatvaranie dveri, tak co ma robit, ma vystupit z autobusu a osobne vyzvat cestujuceho aby racil odstupit od vozidla? myslim, ze na toto su skoleni spravne a prave tieto monitorovacie systemy im zabezpecuju to, ze ak dodrzia pokyny s vyuzitim signalizacnych prvkov, tak si takyto uboziaci mozu akurat 'liecit' svoje komplexi urazkami a tot vsio, maximalne by som im este vystavil paradnu pokutu.
skús si zistiť, prečo sa používajú RG tabule. Určite nie je dovod ten, že sú lepšie alebo niečo podobne. ak to nahodu nezistis daj vediet, ja ti to poviem. Chytrák !!!!
tie zariadenia nie su bezucelove, a na margo tvojej reakcie len podotykam, ze vo vacsich mestach su v autobusoch dokonca systemy, ktore monitoruju, ci signalizacne zariadenie funguje a dokonca sa zaznamenava kazde otvorenie a zatvorenie dveri, prikladom su aj BA autobusy, ktore su tymto monitoringom vybavene. mal som uz tu cest, kedy jeden drzy chytrak nastupoval do autobusu a vodic signalizoval zatvorenie dveri, autobus bol uplne napratany a on sa do neho nasilu tlacil. vodic zatvoril dvere, no jemu zostala trcat von noha, jednalo sa o staru karosu, ktora nie je zabezpecene, ze sa vozidlo nepohne, pokial nie su dvere zatvorene. vodic sa trochu pohol a nasledne zastavil a opat otvoril dvere. ten chalanisko s krikom vybehol dopredu a zacal vodica urazat a nadavat mu. vodic sa ho slusne opytal, ci je zraneny a ci potrebuje sanitku. cestujuci boli svedkami neprijemnych vybuchov a urazok tohto cestujuceho. dokonca si zacal vymyslat, ze ziadna signalizacia nezaznela. vodic sa to rozhodol riesit tak, ze dal vypratat autobus, privolal cez vysielacku dispecing a chalaniskovi povedal, ze on ma vsetko zaznamenane v pocitaci, signalizacia zaznela a dalej sa s nim nemieni rozpravat do casu kedy nepride dispecerske vozidlo. takze nejake "keci" ohladom toho, ze si len rad, ze ti to tam nebude hucat ma v tomto pripade mierne drazdia. osobne sa cudujem, ze taketo vozidlo moze v dnesnej dobe nejaky vyrobca vyrobit.
capaCity