Výdavky sa navyšujú
aj v oblasti školstva v súvislosti s novým školským zákonom,
rovnako aj dofinancovania straty MHD za rok 2007. Viac ako päť miliónov Sk (165 970 eur) poputuje na dofinancovanie
straty trenčianskej MHD. (Zdroj: Info, http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Infoweb18.pdf)
Akej straty? Cim bola sposobena? To nie je podstatne napisat? Ono ak mame dotovat tie stare Karosy, ktore jazdia este aj pocas vikendov sa ani necudujem. To je ta ich kvalitna preprava? Moderna a komfort? SAD ani nie je nutena hrat na efektivnost, kedze ma dotacie iste a vie si ich presadit.
aj v oblasti školstva v súvislosti s novým školským zákonom,
rovnako aj dofinancovania straty MHD za rok 2007. Viac ako päť miliónov Sk (165 970 eur) poputuje na dofinancovanie
straty trenčianskej MHD. (Zdroj: Info, http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Infoweb18.pdf)
Akej straty? Cim bola sposobena? To nie je podstatne napisat? Ono ak mame dotovat tie stare Karosy, ktore jazdia este aj pocas vikendov sa ani necudujem. To je ta ich kvalitna preprava? Moderna a komfort? SAD ani nie je nutena hrat na efektivnost, kedze ma dotacie iste a vie si ich presadit.
eraser
Inak nechápem ako si môžete hovoriť MHD keď lístky musia ľudia kupovať ako dobytok u šoféra. To nemôže byť po Trenčíne zopár automatov na lístky a po jednej predajni lístkov na Juhu, Sihoti a v centre? Zas by to potrebovalo označovače do busov ale fakt, to zdržovanie pri nákupe lístkov je čas, ktorý by sa dal ušetriť pri jazde MHD a ľudia by si lístky len označovali a nezdržovali vozidlo v jazde. Tak by trasy busov mohli trvať o 3 až 5min menej a nemusel by bus bežať na prázdno.