Reply on: kvorka #15195:
V júni/júli 2006 jazdili ešte:TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla
tomas153cv
Aj keby sme sa bavili o majetkovom vysporiadani pozemkov lusknutim prsta, projekt, verejne obstaravanie a zhotovenie zaberie nejaky ten piatok, takze s tymto sa podla mna v dohladnej dobe mozeme realne rozlucit.
Dopravne sme teraz vo fazi, kde sa zhustuje premavka, tak ako to hovoril Vladimir. Je to normalna a bezna vec. Aj ked narast aut kvartalne stupol.
Bus pruhy by bolo vykupenie, avsak pri sucastnom usporiadani premavky su velmi tazko realizovatelne bez tzv. lievikov kde sa najviac zbrzduje premavka.
Najst kratkodobe riesenie bude pomerne tazke ale verim, ze keby sa spustila celospolocenska diskusia, dopomohlo by to k rychlejsiemu rieseniu.
Videl som projekt(v dnesnej dobe skorej utopisticku viziu) dopravneho riesenia TN kde sa zjednosmernila Hasicska a zrusilo parkovisko Palackeho a obnovil kruhovy objazd pri Hoteli Elizabeth. Tomuto hovorim plan ktory ma gule. Vyriesil by vacsinu problemov, aj ked zial by nebol moc popularny pre toho, kto by to presadil.
Cele plusy a minusy konceptu(ako aj prestupy) sa ukazu az casom. Za dva tyzdne vyslovovat verdikty(okrem dojmov a pocitov) je cisty nezmysel. Prestupy su nieco uplne v TN nove, nemaju s nimi skusenosti ani cestujuci a ani soferi.
Treba tomu dat jednoducho cas.