Z môjho pohľadu viem tolerovať názor na tú Sihoť, aj to že po novom L24 odchádza zo Sihote aj na Sihoť v celkom vhodných časoch od/k vlakom ako sú od 2024/12. Obyvatelia Sihote by toto mohli oceniť a tiež aj iní idúci na Sihoť (tú 24 aj to že iné nezachádzajú).
Mne však trochu chýba spojenie z Juhu ktoré som doposiaľ využíval (nehovorím že často) počas voľných dní a to:
7:00 L8 k R o 7:23 do ZA a Ex o 7:26 do BA
7:15 L22 k REx o 7:41 do BA
7:25 L11 k Os o 7:53 smer ZA
Nebol som ani zďaleka jediný pretože som videl spolucestujúcich z busu ešte aj vo vlaku
Po novom ma štengruje ten zhluk L1 a L11 v identickom čase a 30 min. pred aj po nič v našich "5-minútových" intervaloch.
Pri tých 5-minútových intervaloch ma ešte ťaží že na Sihoť mimo špičky ak uvážime 4+8+11+24 z centra je dosť výrazné striedanie zhlukov a dier. Odchody sú 06 20(8) 24 36 50(8) 54. Ak uvážime aj s L1 (nová Sihoť) tak je to 01 06 20(8) 24 31 36 50(8) 54.
Nebola by L8 vhodná ak by išla vždy o cca 3 min. skôr? Niekto si povie akú rolu hrajú 3 min. ale pri spojení najväčších sídlisk a heslách o intervaloch môžu aj tie zohrať svoju rolu, zvlášť ak by takýto posun nikomu neublížil. Odchody stará Sihoť by následne vypadali 06 17(8) 24 36 47(8) 54.
Tým, že L24 ide cez stanicu by to možno docielilo že na Rázusovej už by boli v takmer dokonalom preklade.
Zároveň tá, čo by išla o "09" z Juhu by sa pri minútovom posune L23 dala na Hasičskej zviazať a cestujúci z Juhu II by mali tak prestup na stanicu k vlaku o "40" ak sa im nechce ísť od OA pešo a cestujúci z Východnej zasa na Sihoť.
Zhoršilo by to trochu síce preklad z Juhu II po Braneckého ale zlepšilo preklad po Hasičskú (o ktorom tu Tomo písal že je dôležitejší).
Mne však trochu chýba spojenie z Juhu ktoré som doposiaľ využíval (nehovorím že často) počas voľných dní a to:
7:00 L8 k R o 7:23 do ZA a Ex o 7:26 do BA
7:15 L22 k REx o 7:41 do BA
7:25 L11 k Os o 7:53 smer ZA
Nebol som ani zďaleka jediný pretože som videl spolucestujúcich z busu ešte aj vo vlaku

Po novom ma štengruje ten zhluk L1 a L11 v identickom čase a 30 min. pred aj po nič v našich "5-minútových" intervaloch.
Pri tých 5-minútových intervaloch ma ešte ťaží že na Sihoť mimo špičky ak uvážime 4+8+11+24 z centra je dosť výrazné striedanie zhlukov a dier. Odchody sú 06 20(8) 24 36 50(8) 54. Ak uvážime aj s L1 (nová Sihoť) tak je to 01 06 20(8) 24 31 36 50(8) 54.
Nebola by L8 vhodná ak by išla vždy o cca 3 min. skôr? Niekto si povie akú rolu hrajú 3 min. ale pri spojení najväčších sídlisk a heslách o intervaloch môžu aj tie zohrať svoju rolu, zvlášť ak by takýto posun nikomu neublížil. Odchody stará Sihoť by následne vypadali 06 17(8) 24 36 47(8) 54.
Tým, že L24 ide cez stanicu by to možno docielilo že na Rázusovej už by boli v takmer dokonalom preklade.
Zároveň tá, čo by išla o "09" z Juhu by sa pri minútovom posune L23 dala na Hasičskej zviazať a cestujúci z Juhu II by mali tak prestup na stanicu k vlaku o "40" ak sa im nechce ísť od OA pešo a cestujúci z Východnej zasa na Sihoť.
Zhoršilo by to trochu síce preklad z Juhu II po Braneckého ale zlepšilo preklad po Hasičskú (o ktorom tu Tomo písal že je dôležitejší).
tomas153cv
Zo zastavky Obchodna akademia smer Sihot IV do vestibulu je to 498metrov(cez bezbarierovy pristup). Z vestibulu ku voznu cislo 9 alebo 10 je to priblizne 155 metrov(merane cez bezbarierovy pristup)-POZOR! meranie je orientacne, ak pride niekto s exaktnejsimi datami, moze sa podelit. Zo zastavky Autobusová stanica do vestibulu to je 6 metrov.
Cize varianta 1.) 653 metrov , 2.) 161 metrov.
Priemerna rychlost chodze je 4.8km/h cize za 60 minut clovek prejde 4800 metrov.
Jednoduchym matematickym prepoctom teda prideme k tomu ze v pripade jedna bude cesta trvat, po zaokruhleni, 8 minut aj 25 sekund, v druhom pripade 2 minuty a 1 sekundu.
Cize navysenie cisteho casu chodze v pripade presunu z dvoch roznych zastaviek na jedno a to iste miesto na vlakovej stanici, ktore je vhodne brat do uvahy je v tomto pripade o 300%.