Ja si možno dovolím dosť nepopulárny názor, ale roky tu čítam akési výtky voči mestu ohľadom nerealizácie niektorých bodov, s ktorými CP v r. 2016 počítal. Na diskusiu je možno spôsob, akým sa realizácia týchto riešení od mesta požadovala. Ak to bolo štýlom, že "tu to treba a vy robte", tak sa možno ani nečudujem, že väčšina opatrení vyšumela do stratena.
K novembru musí/muselo vzniknúť asi 10 (?) úplne nových nástupíšť, z ktorých väčšina si vyžadovala minimálne zmenu dopravného značenia, prípadne väčšiu zmenu organizácie dopravy. Do všetkých týchto opatrení sme sa osobne vložili, či už s ÚM, projektantom alebo ODI. Vďaka tomu jednotlivé body nevyšumeli, ale v najbližších dňoch už čakajú na realizáciu. Trvalejšie riešenia sú zároveň buď objednané, alebo sa s nimi v blízkej budúcnosti počíta z hľadiska rozpočtu.
Je takisto škoda, že sa autor koncepcie z r. 2016 tomu už po spustení nevenoval a nebolo dotiahnuté ani zjednotenie názvov zastávok PAL + MHD aj napriek tomu, že milan005 t. č. pracoval na SAD a mal skvelé podmienky aspoň toto dotiahnuť.
K novembru musí/muselo vzniknúť asi 10 (?) úplne nových nástupíšť, z ktorých väčšina si vyžadovala minimálne zmenu dopravného značenia, prípadne väčšiu zmenu organizácie dopravy. Do všetkých týchto opatrení sme sa osobne vložili, či už s ÚM, projektantom alebo ODI. Vďaka tomu jednotlivé body nevyšumeli, ale v najbližších dňoch už čakajú na realizáciu. Trvalejšie riešenia sú zároveň buď objednané, alebo sa s nimi v blízkej budúcnosti počíta z hľadiska rozpočtu.
Je takisto škoda, že sa autor koncepcie z r. 2016 tomu už po spustení nevenoval a nebolo dotiahnuté ani zjednotenie názvov zastávok PAL + MHD aj napriek tomu, že milan005 t. č. pracoval na SAD a mal skvelé podmienky aspoň toto dotiahnuť.
draxter
a) pred rokom 2016 bol CP v roku 2008 aj podľa návrhu ŽU, pozitívom bol napr. CP liniek 1,8,18.... ostatné tak nejak, nech SAD spraví.
b) 80. roky boli dielom čisto ČSAD, do toho MsNV málokedy čo mohol vstupovať. Inú situáciu mali tam, kde bola aj iná trakcia.
c) v druhej polovici 90.rokov už právomoci ohľadne CP prešli a dnes sú na obciach pri MHD. Lenže doba škrtania postihla aj TN (viď schému 1997, čo bola asi najväčšia redukcia, kedy zo Sihote MHD po 20:55 v "a" nepremávala...)
Subjektívne: býval som na Juhu, v Zámostí, centre i na Sihoti. Asi nejaký prehľad mám, čo a ako za tých 40 rokov, a preto verím, že sa dobré veci vždy ujmú a tie negatívne treba pripomínať, lebo správa (štátna i samospráva) to potrebuje "jak prase drbání".