Z gen. Svobodu do Zámostia sú v pláne dve priame linky v intervale 15-30 minút, plus niekoľko "robotníckych" spojov do priemyselného parku z gen. Svobodu a v pracovné dni jeden zo Saratovskej.
V ramci reorganizacie dopravy sa pozabudalo na daleko dolezitejsie veci, nejaka "malichernost" typu prestup, toboz s nejakymi bicyklami, sa urcite nemyslelo
No minimálne viem že pred 4-5 rokmi bolo zadanie deberiarizáciu riešiť aj pre bicykle. Potom tam osadili "bicyklo výťah" Mňa len to zaujíma teraz aj z dôvodu reorganizácie dopravy, kedže cestujúci z Juhu do Zámostia budú prestupovať aj na Hasičskej či sa to rieši.
Trošku sumár zmien pre TN
Trať 120: Ex už 3:27 z BA do KE (príchod 09:17, konečne doobedný vlak do Košíc), Ex 631 z TN o 19:35 do KE príchod pred polnocou, R737 príchod denne 23:19 a R739 23:51, Zemplín 0:22 (tu treba zabezpečenie spojenia MHD).
Opačne vlaky 22:24 i 23:24 denne do BA (príchod 0:30, fajne). Na ten druhý tiež zabezpečiť spojenie MHD by bolo treba. Ten bude využívaný najmä v nedeľu a pondelok.
Trať 143: pokračuje "interval" 4 hodiny v "x" a skoro tak aj v "a", čo sú po 4 páry. Tragédia na pokračovanie.
Trať 123 som opísal nižšie, PDO sa teda na nej nerealizuje.
Trať 121: intervalová doprava, neviem posúdiť pozitívum zmien, z Myjavy však po 20:01 už do NM nejde nič.
Mal, ale nie je. Premávka je bezo zmeny na úseku po Horné Srnie od 04:45 po 19:45 v intervale 60/120/120, v cezhraničnom úseku naďalej v piatok z Vlárského průsmyku a v nedeľu na Vlárský průsmyk - tieto vlaky už nejazdia až do TN? Som si ani nevšimol.
Paráda. Prvý expres na východ 4:35, posledný s príchodom 23:21. Bez problémov použiteľné aj na náročnejšiu turistiku v Tatrách/Raji na otočku alebo aj ďalej. Samozrejme nie v lete kvôli búrkam...
So silno prižmúrenými očami sa v novej koncepcii dá z Juhu použiť N1 3:40-3:53. Bude to mierne zlepšenie - tento rok som párkrát išiel na prvý pondelkový expres po jednej v noci pešibusom, aby som sa Tatier stihol vrátiť ešte v ten istý deň...
Dúfam však, že pri meškaniach sa tie Považany a Valašské expresy pomestia na Púchovskú staničku.
Už je zverejnený finálny GVD 2024/2025. Ex6xx idú na hodinový takt. Sú aj ďalšie zmeny, končia Rexy. Konečne idú preč stratové IC a teda rušne môžu nahodiť na večné meškajúce Ex.
Bude potrebné na to reagovať aj úpravami v navrhovanom CP MHD.
- akože za 2200 € ako mandátnu odmenu (toto nie je pracovnoprávny vzťah, čiže z toho budú dane a odvody ešte) niekto pôjde robiť konateľa do tejto firmy, ak spĺňa pomerne náročné kritériá? Isto nie. Ak by mal 3.500 €, asi sa nájde niekto - draxter, nepôjdeš? Takto to bude zjavne lowcost.
Je otázne, kto a ako zmýšľa. Ja som bol vždy za dopravu, ktorá je absolútne prirodzená. Viz Dánsko , ale aj Česko a nakoniec v časti aj tu. Ale poďme aj inou cestou a to cestou podnikania na Slovensku. Podnikanie oných kolobežiek / BOLT/ je v OR SR tu ičo 35 709 391 .
Ale. Pravidlá pre podnikanie sú záväzné pre všetkých, ktorí sa snažia uživiť touto cestou. V kapitalizme je to normálne. Lenže.
1. Kde je v meste x má BOLT prevádzkáreň? Kto vie, nech odpovie a
2. Počas podnikania s kolobežkami , aké ma zmluvy pán podnikateľ s obcou o prenájme verejného priestoru? Pani x z mesta Trenčín sa snaží vo svojom príspevku na stránke mesta zľahčovať. Veď prenajímané zelené kolobežky si bežkajú po cestách / ale aj po chodníkoch - môj dovetok /. Lenže obchod, opakujem obchod, sa deje veľmi často / takmer vždy / na verejnom priestore. Kto nechápe význam spojenia uzatvorenie kúpnej zmluvy nech si doštuduje. A pán obchodník BOLTu využíva verejný priestor na obchodovanie z a d a r m o. Neviem prečo sa neozvú takí majitelia reštaurácií, ktorí za pár m2 musia platiť mestám nevídané poplatky. Alebo takí trhovníci, ktorí znášajú poplatky za predaj na trhových miestach . A milý podnikateľ BOLT veselo podniká a z a d a r m o !!! a to v celom Trenčíne. Vstávame úradníci v Trenčíne. Dobré ráno stará mama.
draxter