Reply on: henko151 #14394:
Tamto je urobené v editore grafických tabúľ. V CP editácií je možné napísať k zastávkam na linke číslo cieľa. V editore graf. tabúľ sa vytvoria bitmapy a v CP editácií sa napíše na linke ku každej zastávke napíše do stĺpca ciele číslo bitmapy. To číslo sa aplikuje na všetkých existujúcich spojoch, kt. "stoja" na zastávke.Dávnejšie, keď tu na MHD bola SADka, fungovalo to, že napr. na linke 13 v hornom riadku sa zobrazovala ako "posledná zastávka spoja" zastávka Záblatie,pošta a potom sa to počas linky zmenilo na Gen.Svobodu. Potom to už tak nebolo. Ak by to bolo ako na foto, tak by sa na tej prednej nezobrazovali zastávky, na kt. spoj zastavuje.
theo
V zmluve síce je dojednaná dočasná akceptácia DK vydaných dovtedajším dopravcom.
Zároveň však bola dojednaná povinnosť stať sa členom ZAD a požiadať o zúčtovanie platieb z DK cez Transdata.
Teda ak by sa išlo striktne podľa zmluvy, karty SAD Trenčín s logom mesta Trenčín by sa už dávno nemuseli akceptovať. Ale museli by sa akceptovať karty vydané pre regionálnu dopravu a to nielen vydané SAD Trenčín, ale aj ostatnými členmi ZAD, ktorí si vzájomne zúčtúvajú platby cez Transdata.
Tým chcem povedať, že plán asi bol obmedziť alternatívne formy platieb, ktoré majú svoje náklady. A obmedzením iných kariet + zavedením výhodnejších predplatných si zlepšiť cashflow.
Jednoduchá matematika. Ak si na TD kartu kúpiš ročný predplatný, dopravca má na účte 182,50€ za služby, ktoré ešte len poskytne. A tie poplatky na zúčtovanie cez Transdata tiež nie sú nulové.