Reply on: TomoSK #14246:
Kamo, si ešte mladý a nerozumieš. Odporúčam prečítať spracovanú históriu linkového vedenia. Zistíš, že linka 2 jazdila 15/30/30. Neskôr obmedzene na úkor 28 či 24, lebo cestujúci vo väčšom počte boli po Perlu. A keď vidím jej návrh u vás asi to bude vodičova autoškola... linku 1 dnes živí stanica, no uvidíme čo bude v septembri. Ja dávam MHD nerád zbohom, ale nie som tak bohatý, aby som pri zhoršení mojej lokality platil 150% príplatok. Proste ja presadat nebudem, môj smer bol vždy vyťažený a teraz toto. Nechávam si pre seba lokalitu, lebo z mojich príspevkov som vždy písal globálne a nikdy pre seba, takže to asi ani mimo tých čo sa poznáme osobne nik neuhadne.
Michal Mazánik
Na margo porovnania ranných a večerných hodín ešte spomeniem, že nosné linky 1+22 a 8 nám ráno (medzi 4:00-7:59) privážajú z Juhu a Soblahovskej v priemere do mesta za všetky spoje dokopy 104,8 cestujúcich, večer (medzi 20:00-22:59) nám smerom z mesta na sídliská odvážajú až 156,1 cestujúcich. Údaje z rána sú počet cestujúcich vo vozidlách po odchode zo zastávky Legionárska smer Braneckého, večer po odchode zo zastávky Gymnázium smer Legionárska.
Tarifná politika ja vecou mesta, len by som rád zdôraznil, že dôvodom pre zvýšenie cestovného skutočne nie je zlepšenie ponuky vo večerných hodinách. Čo sa týka nárastu výkonov, "nové kilometre" sú investované predovšetkým do posilnenia nosných liniek 1, 8 a 24 - a to celodenne a celotýždenne (s výnimkou linky 8, ktorú posilňujeme len cez víkend), prípadne do posilnenia Vinohradov, aby mali obojsmerne celotýždenne rýchle spojenie s centrom. Zlepšenie večernej ponuky a zavedenie nočných liniek predstavuje absolútny zlomok z pridaných výkonov.
PS: neviem o tom, že by sa Bolt alebo taxi z mesta na Juh dal zohnať za 0,80€-1,00€.