Reply on: draxter #13830:
SMS lístok je pre dopravcu najdrahší predajný kanál. Jeho prevádzka je spojená s dosť veľkými maržami pre operátorov a prevádzkovateľa služby. V začiatkoch SMS lístkov sa bežne marža pohybovala až do 25%. Len v ostatných rokoch, aj vplyvom konkurencie novších metód predaja, si niektorí dopravcovia dokázali vydupať mierne zníženie marží, no stále ostávajú obrovské. S nákladmi na prevádzku dopravných alebo bankových kariet sa to ani nedá porovnať. Preto všade, kde SMS lístok je, má formu veľmi doplnkového a najdrahšieho predaja. Rušiť sa síce asi nikde v najbližšom čase nebude, pochybujem ale, že pribudne nová prevádzka s týmto druhom lístka. SMS lístok je tak trochu už retro. Boli časy, keď nič modernejšie nebolo. Dnes sú trendom skôr appky a bankové karty.
theo
O aplikácií som počul, ale doteraz som si nevybavil parkovanie pre návštevy...
O porovnaní súm s inými mestami.
A to fakt nemám problém s navýšením na 0,80 za jednu jazdu a celoročný lístok vnímam maximálne pozitívne.