a este som si spomenul ze dnes sla na spoji 11.55 namiesto #21 ktora je garantovana NP #51-ka. poobede som videl 51-ku pri gymnaziu cca o 16.05 a je dost mozne ze to bolo tiez namiesto #21 spoj 15.35 s meskanim, ale zarucit to nemozem ale myslim ze spoj 16.00 zo stanice to nebol lebo prisiel rovno s L23 15.50 zo stanice(stale chodi klbova!). takze SAD zasa porusuje garantovanost, no ale nic vynimocne
tych dveri som si vsimol uz minuly tyzden ked som s nim siel, nemal vyveseny ziadny oznam avsak dvere sa ledva ledva zatvorili a vobec nedocvakli, cize keby sa o ne opres pocas jazdy, napr. v spicke ked ide vela ludi tak vyletis von, takze od zadnych dveri v #77, #83 a mozno aj inych radsej dalej;-)
Zial, do cca. 1999 som si SPZ autobusov prakticky nezapisoval (zaujimali ma vzdy iba ev. c.). Preto som sa na autobusy az tak detailne nesustredil. Kedze koncom 90. rokov uz odchadzalo do vysluzby vela zaujimavych vozidiel, zacal som sa blizsie zaoberat aj SPZ. Na vyrobnom stitku mozem potvdrit TN-681 AM/I, ktory bol B731.20. V tom case este v prevadzke jazdili busy so svojim povodnym naterom z vyroby (resp. iba s jeho ciastocnou obnovou), ktore mali vzadu stitky „KAROSA B 731“. Tento stitok mali TN 99-04 a TN 99-31. Ako u vacsiny podnikov SAD boli rekonstruovane na „paku“. Typ B 731 je preto potrebne hladat v dodavkach z obdobia zrejme do roku 1989 (teda s „okolitou“ SPZ - tie vsak uz mali vzadu stitky strhnute). Doveryhodne zdroje som vsak zatial nepresiel (a nenasiel), preto ani moje uvahy neuvadzam.
Este jedna poznamka:
Pokracovanie „Trolejbusy v Trencine? – cast 2.“ je vzhladom na moju vytazenost v dohladnosti niekolkych rokov. Ale kto chce a ma cas, moze to spracovat. Podklady by sa mali dat ziskat na Mestskom urade - odbor dopravy alebo mozno Juraj by mohol zistit, ci este nieco zostalo v SADke...
Dnes #83 opäť so zadnou tabuľou, takisto aj s bočnou, chválim pána šoféra ? , v autobuse však pri stredných dverách visel oznam "Zadné dvere nefungujú, použite stredné dvere", takisto aj na zadných, škoda len, že otváral obe ?
áno, presne tak. Preto hovorím, že trasa bude musieť byť inak. Zo zapustením súčasného násypu sa však podľa všetkého ešte ráta. Takže, uvidíme - čas ukáže.
"Nakoľko DÚR modernizácie železničnej trate č. 120 na návrhovú rýchlosť do 160 km/hod. uvažuje aj so zachovaním súčasnej jednokoľajnej železničnej trate č. 143, nebude ju možné využiť ako linku mestskej koľajovej dopravy v zmysle návrhu ÚPN SÚ z r. 1998. Koncepcia mestskej koľajovej dopravy v rámci MHD bude musieť byť v prípade potreby znovu riešená samostatnou dopravno-urbanistickou štúdiou."
ja som zasa pocul ze Vychodna je preto taka siroka lebo sa tam planovali, dokonca aj planuju elektricky. Aj Celler ked vydaval tie jeho predvolebne noviny alebo nieco podobne tak som tam videl navrh, maju casom zrusit trat TN-Chynorany a potom po jej trase tahat elektricku. ale neviem ci je to najlepsi napad tahat ju po Elektricnej, cize mimo sirsie centrum mesta, aj ked sa planuje tato oblast dost rozvijat (Riviera) a takisto aj len okrajom Juhu.
od 01.05.2008 už nie, výkony na L8 už #21 nerobí, výlučne behá na L1. Ale čo sa týka negarantovaných spojov, nie je vylúčené, aby sa objavil aj na Sihoti v určitých časoch, ale len výnimočne. Momentálne ho stretneš len na L1. ?