Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Marko1: napadol ma 1 detail, matne sa mi mari, ze TN-711AM/I mal na prednej maske, konkretne medzi celnym sklom a ciernou mriezkou medzi svetlami, take sikme diagonalne pruzky (bielej alebo striebornej farby), vies co myslim take tie klasicke dekoracne pokusy u vodicov trencianskych Ikarusov, ako napr. na celnej maske TN-845BP. Nepamatas si nieco take? pripadne ine charakt. znaky na TN-711AM/I? ?
Petrox:

1832/II bol klasicky bratislavsky Ikarus s indikatormi "NENASTUPIVAT" po stranach dveri. Mali taky splosteny elipsovity tvar.
Na akej linke jazdil, neviem. Ikarus s takymi indikatormi si pamatam z polovice 90. rokov v prevadzke, ale cislo som vtedy nepoznacil, ani linku.
Petrox:

TN-711AM suhlas, /II bolo udajne ex. Kladno ev. c. 15. Toto cislo bolo na 711/II az do jeho vyradenia. Len som zatial nezistil, ake ev. c. Kladno pouzivalo, ci resp. vobec nejake pouzvalo. Ak, tak mozno do privatizacie ex. zavodov CSAD v CR.
Inak 711/I posledny povodny TN Ikarus v natere z vyroby.

681AM tak.
inak podla mojho pozorovania autobusy tn680bo tn738am tn577cb tn 578cb jazdia velmi zriedkavo sa mi zda ze iba par spojov za den a to hlavne tn680bo a ten je z terajsich b732 asi v najlepsom stave
este jedna vec, Marko1: prosim nejake blizsie info o ex. BA 1832/II. Ako vyzeral ❓ Nejake charakteristicke crty ❓ Na ktorej linke sa vyskytoval ❓ Dikyyyy ?
Re: #172 kvorka: touto informaciou si mi ozivil davne spomienky ? na Ikarus jazdiaci na poobednajsej L19 si pamatam, ale bolo to davno-pradavno, konkretne roky 1989-1990. Vtedy tam jazdil tmavofialovy Ikarus 280.08, vnutri s bielymi tycami a trilexami na vsetkych kolesach a viem ze vzdy robil pekelny randal, islo pravdepodobne o jeden z prvych a najstarsich Ikarusov v TN (ECV pochopitelne neviem, pochybujem ze by sa jednalo o spominany "trojdverak" TN-642AM/I) ? Pamatate si ho niekto ❓

Re: #174, 175 draxter, Marko1: zaklad pri TN-711AM je ujednotit sa, ci fakt ide len o 1 alebo 2 rozne busy. Na L18 si bordovy Ikarus, jazdiaci prakticky pocas celych 90-tych rokov, pamatame asi vsetci. Bol to fakt pekelny srot, rozpadnuty navonok aj v interieri. Ja osobne si pamatam reklamu "Slovenska sporitelna" alebo "poistovna" (uz neviem presne ? ), ktoru bolo mozne dlho vidiet na pravom boku jeho predneho dielu, pod oknami, medzi 2. dverami a klbom. Tato 711tka postupne chradla az do cca. prelomu rokov 2000/2001. Potom sa stratila a na jej mieste jazdila nejaka zalozna B732 a od marca 2001 na jeho mieste zaskakoval ex-kladenacky TN-642AM/II. Zhruba v lete 2001 sa na L18 opat zacal objavovat bordovy 280.08 s ECV TN-711AM. Mal taky isty stresny kryt ako povodna 711tka, no bol to podobny rozpadajuci sa vrak, cize o nejakej GO povodneho busu sa hovorit nedalo. Okrem toho, dokonale si pamatam zvuk motoru povodnej 711tky a tato dalsia 711tka znela motoricky uplne inac! Priklanal by som sa k variante, ze ide o 2 rozne busy, kde TN-711AM/I je povodny trenciansky Ikarus, ktory u nas fungoval od vyrobenia cca.1989 az do prelomu 2000/01. Od leta 2001 na jeho miesto nastupil TN-711AM/II z Kladna, ktory k nam prisiel v podstate dozit ☠ Co vy nato pamatnici, suhlasite s takouto verziou ❓

Re: #179 mato5287: uplne chapem zmatok okolo TN-681AM. Takze pokial si spravne pamatam, tak TN-681AM/I bola Karosa B 732, s tmavocervenymi pruhmi (v takomto prevedeni jazdili aj dnes uz urcite zlikvidovane Karosy TN-655AM a TN-675AM/I). TN-681AM/I vyradili tusim este v roku 2003, najneskor v roku 2004. Na jeho miesto prisla Karosa B 731 z Ciech, s bielymi napismi mestska doprava a ciernymi nastup/vystup pri dverach, to bola TN-681AM/II. Vyradena v roku 2006. Dnes mozes v uliciach vidiet uz TN-681AM/III #80), Karosu B 732 tiez udajne z Ciech, ktora je v skutocnosti byvala TN-693AM/II a TN-846BP ? ? ? a ma netradicnu farebnu kombinaciu bielej a cervenej farby, 2 vodorovne biele pruhy na cervenom podklade pod oknami, zobrazenie tejto aktulanej TN-681AM/III najdes na stranke http://www.mhdtn.estranky.cz/clanky/autobusy-mhd-trencin/naterove-prevedenia
ako zalozaky jazdia 3 karosy jeden co mal reklamu maron potom old herold a uz spominany ,,divny autobus" je v bielom prevedeni a pod okienkom pri vodičovej kabine zvonka je myslim nejaky červeny pas
Reply on: mato5287 #185:
jaj som si nevsimol pises tu tu SPZ, no tak napr. na stranke http://www.mhdtn.estranky.cz/clanky/autobusy-mhd-trencin/autobusy sa nachadza v zozname a najdes ho aj medzi fotografiami
Reply on: mato5287 #184:
ktory biely myslis? napada mi len jeden a to zalozak ktory mal povodne reklamu MARON, dnes jazdi v bielom prevedeni. a to urcite nieje totozny autobus s tym co mal napis mestska doprava:) a neviem ci na tom spominanom spoji l. 21 nejazdi autobus z byvalej domovskej linky 5, konkretne myslim #84 TN-738AM
a este jedna vec v ziadnom katalogu ani zozname vozidiel som nenasiel vozidlo s špz tn 738 am ktore premava na mhd je to karosa b 732 chodi myslim aj na linke cislo 21 s odchodom z juhu o 10:50 hod
teraz chodi bieli autobus s špz tn 681 am prerto sa mi to zda divne viem ze jazdil s napisom mestska doprava a preto sy myslim ze sadka kupila nejaku staru vyradenu karoseriu prehodili vyrobne cislo a špz a teraz je to ako zalozak
Reply on: draxter #178:
na to hlasenie zastavok si pamatam:) a este dodavam jeden bus co jazdil na osmicke TN-847AM s reklamou Old Herold, stale ho mozno vidiet v zalohe na primestkych AL
Reply on: milan005 #181:
konkretne jedina Karosa B731 v TN, ktoru si pamätam. neviem ci nemala nahodou vovnutri prazky prepravny poriadok, nevie niekto ci bola z Prahy? cosi sa mi mari
Reply on: mato5287 #179:
asi myslis Karosu ktora mala pobokoch a vpredu napis MESTSKA DOPRAVA. nejazdi ale minimalne od minuleho leta
Reply on: mato5287 #179:
kde a kedy si ho videl jazdiť ako záložák?
zaujímalo by ma prečo sa vozidlo tn 681am všade uvádza ako vyradené pričom stále jazdí ako záložné vozidlo .... alebo sa v sad robia podvody s preváraním výrobních čísel karosérii
Reply on: milan005 #177:
po zakúpení 1995 sa na L8 udomácnil 758AM, linka 8 bola "polokĺbová".Druhé poradie vykonávala karosa "Globtel",taká celá oranžová...pamätná bola tým, že na nej nachvíľu boli osadené polské Transparenty a hlásila zastávky /aj keď dakedy dosť divoko/. Čiže L8 nebola čisto sólo ani kĺb...

Čo si ja pamätám, tak L1 bola samý kĺb, možno ráno v špičke aj niečo iné.
Reply on: draxter #171:
na l. 8 este pred rokom 2002 bolo vypravovane len jedno klbove vozidlo nie? ikarus 280.87 ECV TN-758AM a este si matne spominam ze v poobednajsich hodinach to boli tusim spoje 16.48 a 18.08 z Juhu a v opacnom smere zo Sihote vykonavane ikarusom 280.08 TN-680AM mal hore na prednom skle napis MATADOR a jazdil hlavne na linke c. 17 a 1 neskor aj tie 2 pary spojov na linke c. 8 boli presunute na l. 1 16.45 a 18.15. inak bola linka 1 vykonavana solo busmi, nem?:) a v neskorsom obdobi cca v roku 2004 uz sa na nej ani klbove vozidlo nevyskytlo
Reply on: kvorka #172:
ikarus na l. 13 si mohol pravidelne vidiet v dnoch skolskeho vyucovania 7.35 zo stanice smerom do Zablatia a subezne s nim jazdila aj kratka Karosa a co si spominam oba busy boli dost vytazene, v Zablati sa mi zda je fakulta mechatroniky TnUAD a tym smerom jazdilo dost studentov

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.