dnes opat hrube porusenie pracovnej discipliny zo strany vodica, konkretne(zrejme 5314) taky tlstejsi, okuliare, jazdieval predtym ako prisiel C18M na #76. Teraz siel na svojom buse #44 na L3 o 11.10 z Juhu, ludia si este zazvonili ked schadzal z mosta aby im zastavil pod mostom, kedze nasi pani vodici(podaktori) maju vo zvyku tam nezastavit a on nezastavil ani cez to vsetko, aj napriek tomu ze mu ludia aj mavali ani nespomalil a tahal dalej...najviac mi je luto starych ludi pre ktorych je o 0,5km prejst viac dost.
no to máš recht, tie "teskáče" chodia úplne podľa náhody, nestíhajú sa jednak otáčať, jednak trasu nie veľmi zvykknú dodržiavať, teraz aspoň vylepili na dvere, že treba zvoniť (som sa už raz previezol). Jednou z príčin je i redukcia spojov, niektorých časoch až o 50%. ?
mal som v plane sa zucastnit, ale nakoniec som do TN prisiel az poobede.
Tentoraz som siel aj autobusom. Najprv do noveho Laugaricia a potom MHD zo Sihote (Citelis).
Doprava do Laugaricia si je sice bezplatna, ale hrozna. Autobus meskal viac ako 20 min, takze som musel ist do BA neskorsim vlakom.
páni nechcem machrúvať a ani spochybňovať tento názor, len čo ja viem, tak s manuálom sa dá lepšie dodržať norma na spotrebu, kdežto s automatom to treba trochu viac vedieť, lebo inak papká...
Ked vidim, ze v roku 2009 kupi nejaky DP autobus s manualnou prevodovkou tak mi je ... ?
Hm to nemyslí nikto na vodicov?
To co v Ziline to aj v Trencine...