Reply on: tr3mp #732:
1) elektricka by isla sama... ved zuby su tam kvoli tomu aby mohla zubacka chodit hore, lebo je tam vysoky sklon, ale dole kopec... akurat by musela ist pomaly (ta elina), aby to ubrzdila
2) TEŽ maju rovnaky rozchod ako zeleznica. Ved v T.Lomnici je tratova spojka s tym motorakom a ten motorak ide v Poprade po normalnej trati...
Vševedko
Stručný průběh akce, konané zítra, tedy
25.11.2004 v Miskolci u příležitosti konce provozu starých kloubových vozů:
Z vozovny vyjedou asi ve 13.15 dva vozy, poslední tramvaj, obousměrná č.
151, a jednosměrný muzejní vůz č. 100. Na smyčce u nádraží Tiszai pályaudvar
budou pózovat každý na jedné koleji.
Oba vozy odjedou od nádraží cca ve 13.30 hodin, vůz 151 bude vyhražen pouze
pro zvané hosty, 100 pro veřejnost. Cca ve 13.45 je plánován příjezd na nám.
Városház tér, kde zvaní hosté vystoupí a zúčastní se otevření nové napájecí
stanice (tato událost zrušení starých vozů vyvolala). Nástup veřejnosti do
vozu 151 je možný až od zastávky József utca. Vůz 151 pokračuje do
Diósgyöru, odkud zpět odjíždí ve 14.05 hod. Vůz č. 100 jede na Vasgyár,
odkud má odjet zpět ve 14.15. Mezi oběma vozy bude umožněn přestup směrem
tam na zast. József utca, zpět ve 14.25 hod. na nám. Újgyőri főtér. Po
dojezdu k nádraží buou oba vozy zataženy do vozovny. V obou tramvajích platí
pouze zvláštní pamětní jízdenky - číslované - jejichž cena bude 115 Ft.