Osud ma po pár rokoch zavial na tri dni do Viedne bez času na šotoprogram. Tak len pri normálnych presunoch po Viedni ma zaujalo:
1) Cez víkend už takmer nevidieť E-čka (videl som len na WLB).
2) Pribudlo pomerne dosť (aspoň subjektívne) nových Flexity Wien.
3) Na niektorých prestpuných uzloch ma zaujala chaotická zmes informačných displejov, ktorá by bratislavským pripomienkovačom tabulí musela spôsobiť minimálne epilepsiu.
Toto má aké logické zdôvodnenie, že v ten deň pôjdu z Břeclavy vlak aj NAD? Zaujímavá záhada. Neuvádzajú to ako posilnenie dopravy aj keď to posilnenie je. Je tam aj link na PDF kde je vidieť, že vlaky pôjdu tak ako bežne - a pomedzi to navyše aj NAD. https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/773
Prekvapilo ma, že tá jednokoľajka "Marchegg - Ganserndorf" bola elektrifikovaná. Namiesto tých starých motorákov som tam nedávno videl Ventusy (Desiro ML).
Zaujalo ma, že v čase covidu tam bol na vnútroštátnych vlakoch výrazne posilnený interval (denne stále každú hodinu). A už nemajú tie ich vlaky takú krátku trasu, ale z Marcheggu to cez Ganserndorf ide až do Viedne - niektoré spoje iba po Pratestern, iné cez Hbf až na Meidling.
Šokovalo ma, že po novom už nezastavujú v zastávke Weikendorf. Predpokladám, že na Ventus je to nástupište príliš krátke a nevyzerá byť v dobrom stave (pripomenulo mi to našu ÚNS).
Hmm takže keď sa to tak vezme, tak úsek Wien - Marchegg je už elektrifikovaný (aj keď cez Ganserndorf), a teda neelektrifikovaný zostáva iba úsek "Marchegg - DNV"...
Čo sa vlastne zmení v úseku Wien, Aspern Nord - Marchegg keď sa tam v septembri vlaky vrátia? Bude to už elektrifikované alebo na niektorom úseku už dvojkoľajná trať?
Dňa 21.07.2021 budú odrieknuté vlaky:
v úseku Senec - Bratislava- Petržalka a späť vlaky - Os 4706, Os 4709, Os 4716, Os 4719, Os 4720, Os 4723, Os 4724, Os 4727, Os 4728,
v úseku Senec Galanta - Os 4741,
v úseku Nove Zámky - Bratislava hl. st. a späť - Os 4626, Os Os 4629.
Dispecer
https://youtu.be/ezqCvUk9Sx0