Podstatné je, že pri modernizácii na slovenský spôsob sa pomerne brutálne znižuje priepustnosť trate.
V ktorejsi Dráhe je na túto tému článok od Jura Košeckého, ak by ťa zaujímali detaily.
to áno, avšak modernizovať akúsi lokálku pre vysokú rýchlosť je nereálne.
Ak po modernizácii bude vysokorýchlostná premávka osobných vlakov na určitej trati limitujúcim faktorom nákladnej dopravy, "pomalorýchlostná" premávka pred modernizáciou ním nie je
Rekonštrukcia trate sama o sebe ešte neznamená zvýšenie počtu spojov, ktoré by mohli obmedzovať nákladné vlaky.
Závisí od trate. Napr. na lokálke, kde ide trikrát za týždeň manipulák, ak je vôbec záťaž, nemôže byť o tomto ani reči. Na koridore to už je trochu iné.
niečo na tom bude; na 2. strane zhusťovanie spojov, ktoré autor spomína, sa nedeje len tak. Nejaký dôvod to bude mať - a aký iný než záujem cestujúcej verejnosti alebo aspoň poskytnutie vyššieho štandardu?
Otvorenia nových zariadení
Bratislava/Nové Mesto nad Váhom - Ministerstvo dopravy,
výstavby a regionálneho rozvoja SR, Železničná spoločnosť Slovensko a Thales Austria pozývajú na slávnostnú jazdu pri príležitosti začatia prevádzky ETCS úrovne 1 na Slovensku.
Odchod vlaku je o 07.57 h z Hlavnej stanice v Bratislave a príchod do Nového Mesta nad Váhom je o 09.07 h. Odchod z Nového Mesta nad Váhom bude o 09.45 h z nástupišťa č. 1.
"Klimatické zmeny a dopady tak masívneho výrubu lesov, drevín a menších rastlín považuje Európsky inštitút pre politiku životného prostredia spolu s ďalšími organizáciami za katastrofické. "
--->>> napísali to, akoby sa dnes nikde nič nepestovalo a nebol ani m^2 ornej pôdy. Typický bulvár, hľadá sa silou-mocou nejaká senzácia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA