cafte!
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
Cookies
VEC FILIÁLKA: čítam, že sa debata na túto tému dosť rozbehla. Bodaj by sa tak rozbehla aj jej výstavba. Lenže magistrát ani železnice, ktoré sú bez prúdu sa asi tak rýchlo nedohodnú. Najlepšie by bolo urobiť kompromis - stanicu zapustiť do zeme a nad stanicou vybudovať obchodné prevádzky a byty, ktoré tam chce mať mesto.
Táto trať by určite vyriešila mestskú dopravu a odlahčila tak električky do mesta. Ako? Podľa mňa netreba vyhadzovať peniaze na metro.
Všimli ste si niekedy detailnejšie zrenovovanú staru tržnicu? Nepripadá Vám ako krásna histrorická železničná budova? Čo tým myslím? Stačilo by ak by sa táto budova prerobila na tento účel pri rekonštrukcii Nám. SNP a k nej by sa pod úrovňou zeme priviedla železničná trať do Filiálky. Touto satavbou by netrebalo budovať žiadny nosný systém typu metro. Ľudia by sa priamo z vlakov vyvalili do centra mesta bez použitia MHD. Aj prognóza vývoja zamestnanosti hovorí, že centrum mesta bude mať vyše 100 000 pracovných miest. Prečo teda nedopraviť pracujúcich hlavne z blízkeho a vzdialenejšieho okolia mesta priamo do práce.