Plynova karosa :Este chcem doplnit k tomu clanku co napisal d3k0.Je pravda ze autobus sa stava ekologickejsi, ale na druhu stranu sa znizuje vykon a zivotnost motora.Dovodom je vyssie trenie pri spalovani CNG lebo plyn ma na rozdiel od nafty nemaze .Motor strati vykon a zivotnost az 1/3 z bezneho motora. A este co sa tyka snekov dveri to sa kazi bezne po GO.Staci ze je autobus dlhsie odstaveny a moze bud zalomit snek alebo odpiect elektromagneticky ventil.
Nieje to ale az tak blbe ako u nas v KE.
Nieje to ale az tak blbe ako u nas v KE.
d3k0
Martin: Dobre info
All: 2602 je totalny srot, uz nikdy si v lete dozadu nesadnem. Kuri to viac ako kratka CNG Karosa a aj viac ako Ikarus 4xx. Humus, humus, humus. BTW, pri Poluse uz nesvietia zastavky a nefunguje ani automat na listky. Nic v zlom, ale pred tromi dnami sa s potleskom strihala paska a teraz toto...