Martine,
Já ještě pamatuju Prahu jako tramvajovej ráj. Pamatuju permanentní kolonu tramvají u Dětskýho domu. To jsem se vždycky podíval, jak daleko je tramvaj, kterou chci jet a když byla daleko, tak jsem si zapálil.
Já myslím, že jsi trošku pesimista. Pokud DP a ROPID zvládnou vymyslet vhodnější linkové vedení a správně stanovit požadovanou kapacitu, tak to tamvaje a smraďochy zvládnou. Zvlášť, pokud vydrží ta drsná preference MHD, jaká je v Praze teď. Na mosty se nesmí v podstatě jenom proto, aby IAD neměla šanci blokovat dopravu veřejnou. Jezdil jsem včera a dneska po Praze a aut v těch kritických místech radikálně ubylo. Jde jenom o to, aby to vydrželo. A když to bude narvaný, tak to zase nemusí tolik vadit. Já si za mlada vždycky vyhlíd nějakou zajímavou princeznu a šikovně se na ni v narvaným vozidle přilepil a rázem se z nechutnýho cestování stal zajímavej zážitek.
Jo a když nebudou jezdit gumokoly, tak se dají krátit jízdní doby tramvají a to znamená nárůst kapacity celýho systému.
Já ještě pamatuju Prahu jako tramvajovej ráj. Pamatuju permanentní kolonu tramvají u Dětskýho domu. To jsem se vždycky podíval, jak daleko je tramvaj, kterou chci jet a když byla daleko, tak jsem si zapálil.
Já myslím, že jsi trošku pesimista. Pokud DP a ROPID zvládnou vymyslet vhodnější linkové vedení a správně stanovit požadovanou kapacitu, tak to tamvaje a smraďochy zvládnou. Zvlášť, pokud vydrží ta drsná preference MHD, jaká je v Praze teď. Na mosty se nesmí v podstatě jenom proto, aby IAD neměla šanci blokovat dopravu veřejnou. Jezdil jsem včera a dneska po Praze a aut v těch kritických místech radikálně ubylo. Jde jenom o to, aby to vydrželo. A když to bude narvaný, tak to zase nemusí tolik vadit. Já si za mlada vždycky vyhlíd nějakou zajímavou princeznu a šikovně se na ni v narvaným vozidle přilepil a rázem se z nechutnýho cestování stal zajímavej zážitek.
Jo a když nebudou jezdit gumokoly, tak se dají krátit jízdní doby tramvají a to znamená nárůst kapacity celýho systému.
d3k0
Tak dnes sa nam s velkou slavou otvorila trat na Vajnorskej. Okoloiduci mohli vidiet primatora, jeho namestnika a gen. riaditela DPB. Jeden vodic Tica ked ich zbadal, tak neubrzdil a rovno vedla nich narazil do pred nim stojaceho auta, tak sa bolo aspon na co pozerat
Na krizovatke Sancovej a Kukucinovej sa v rychlom tempe buduje zeleznicne nastupiste...