K 21-ke: tie 20 minutove intervaly po 18.00 bol fakt otras. Pouzivam ju z AS do Dubravky. Kapacita 83+34 po 18.00 je oproti 21-ke neporovnatelny luxus.Dopravna siet v meste ma byt robena podla prepravnych narokov a nie podla toho, co si ktora mestska cast vybavi.
K 39-ke: dopravu do Slavicieho udolia uplne nezrusit, aj ked su to mimobratislavsky studenti,lebo je to neadekvatne narokom.
K 63-ke: je to krok spravnym smerom, ved preco by mala vsetka doprava z Lamaca ist pod Novy most? Ale aj tak si myslim, ze v sirsom zaujme je, aby aspon MIMO SPICKU 21-ka isla normalne cez Lamac. Keby to cez tu dialnicu bola bohvieaka skratka, tak nepoviem. Zase si nejaka mestska cast volaco vybavila a celomestsky zaujem isiel bokom.
K 39-ke: dopravu do Slavicieho udolia uplne nezrusit, aj ked su to mimobratislavsky studenti,lebo je to neadekvatne narokom.
K 63-ke: je to krok spravnym smerom, ved preco by mala vsetka doprava z Lamaca ist pod Novy most? Ale aj tak si myslim, ze v sirsom zaujme je, aby aspon MIMO SPICKU 21-ka isla normalne cez Lamac. Keby to cez tu dialnicu bola bohvieaka skratka, tak nepoviem. Zase si nejaka mestska cast volaco vybavila a celomestsky zaujem isiel bokom.
Papyr
Praha ma (podla dnesnej MF Dnes) rocne prijmy okolo 22 mld Kc a vydaje okolo 32,8 mld Kc, a hospodari teda so stratou 10 mld Kc rocne. Mna len napadlo, ze ked napr. Presov je 10x mensi, ze by sme mali dostat na minanie 1/10 z 32 miliard (teda 3,2 miliardy!!!) rocne - to by to potom vyzeralo!!! (Na okraj: Presov ma rozpocet okolo 0,6 mld Sk rocne.)
Mam tip na anketu: keby to bolo mozne, ste za znovuzjednotenie Ceskoslovenska? Bol by som fakt zvedavy na ohlasy... :))))))