No ani neviem ci mozem po takych tragickych udalostiach pytat na nasledujuce veci.
1. Ako fungoval ten polIkarus - ohrievaci agregat? To jednoducho nacuval k dajakemu busu a zacal ohrievat, ci ako?
a teraz trosicku elektrotechniky:
A) V BA maju elektricky v troleji 600V jednosmerne. A "na palube" elektricky sa to transformuje na 24V a na tomto napati pracuju aj trakcne motory, vsakze? Predpokladam ze tychto 24V ale nie je jednosmernych a na vytvorenie striedaveho napatia sluzi prave zrychlovac, ci nie? Prepacte nepresnu terminologiu, ale nemam v tychto veciach vobec jasno.
Troliky maju u nas v troleji 750V tiez jednosmerne. A na ako napati pracuju ich trakcne motory?
1. Ako fungoval ten polIkarus - ohrievaci agregat? To jednoducho nacuval k dajakemu busu a zacal ohrievat, ci ako?
a teraz trosicku elektrotechniky:
A) V BA maju elektricky v troleji 600V jednosmerne. A "na palube" elektricky sa to transformuje na 24V a na tomto napati pracuju aj trakcne motory, vsakze? Predpokladam ze tychto 24V ale nie je jednosmernych a na vytvorenie striedaveho napatia sluzi prave zrychlovac, ci nie? Prepacte nepresnu terminologiu, ale nemam v tychto veciach vobec jasno.

J
mickey: Nie som si istý ale zrejme rekonštrukcia bude robená tak ako na nábreží - čiže všetko preč aj so štrkom do hĺbky 80cm a potom nový štrk betonové prefabrikáty na koľaje a asfalt na vrch. A natom nábreži to malo trvať do 31 júna a trať otvorili na začiatku júna takže to isté sa dá čakať aj na Vajnorskej