Myslím, že dohady o KT4-kách sú predčasné, nakoľko mesto nemá investičné prostriedky, za ktoré by ich nakúpili. Cena sa pohybuje v rozmedzí 40000-45000DM. Faktom je, že nám ponúkli 10 zrýchlovačových a 10 s výzbrojou TV3. TeBeCe- každý deň si možeš nafotiť Autoškoly K2 a 2T3, ktoré jazdia s účastníkmi kurzu na získanie vodičských oprávnení na električky. Takže tasme fotoaparáty! Tie 15TrM sú naozaj tu, ako je v novinkách. 6629 bola zložená prvá, ale do vozovne Hroboňova dorazili v poradí 6628,6629-vlastnou silou a 6627 dotiahli nehodováckou Tatrou. Výjazdová trasa bola z Filiálky po Račianskej, Jarošovej, Vajnorskej na Trnavské mýto, kde sa napojili vozidlá na trolejové vedenie. Výrobné čísla sú 12963,12964,12965,12966-rok výroby 2001. Ak dospeje DPB a.s. k dohode so Škodou Ostrov, mali by byť vyrobené ešte 3 kusy 15TrM pre Bratislavu v slede výrobných čísel za touto dodávkou.
KLF
Nie pani... dufam, ze tie KT4 z nemecka sa kupovat nebudu. Bratislava potrebuje NOVE a VELKOKAPACITNE vozne. A ked uz nie je na trebars Astry prachov, tak miesto nakupu KT4 si radsej davajme robit K2S a T3Sky. Myslim ze to stoji za to.