Prvá súprava (č. 425.951-1) je už v depe Poprad a prebieha skúšobná prevádzka bez cestujúcich. Od toho, ako dlho to bude trvať, bude závisieť aj kedy začne jazdiť s cestujúcimi. Všetkých 14 kusov by malo byť vyrobených (podľa pôvodných zámerov) do leta 2001. Tak na jar 2002 by mali byť všetky v prevádzke. Okrem toho ešte majú (ŽOS Vrútky?) vyrobiť motorové vozne s rovnakými skriňami, ale s rozchodom 1435 mm pre neelektrifikovanú trať Poprad-Tatry - Tatranská Lomnica (6 ks). Musím povedať, že v Brne na MSV som v prvej električke sedel a je to fakt špička.
Spectre
-My to nerobime kvoli reklame na DPB, ale preto, ze mame radi vozy a celu MHD vobec tak, ako ma niekto rad napr. zeleznice
-Nakolko este nebola prva schodza, su clenmi klubu iba nasledovni ludia:
Miso Milata, Marek Rychnavsky a Vrato Vingalik
...preto sa nejedna o stranku nasho clena
-U nas su ludia roznych vekovych kategorii: Prakticky od 16 (ja, Klatik, Milata) cez 20 (d3k0), 26 (sarkan) az po 40 a vyssie (v.v., b.w., k.k.)
Co sa tyka zamestnania, tak su tu od studentov, cez vodicov MHD az po veducich inzinierov.