KEPO: pred dvoma rokmi v lete som bol v Košiciach. Dá sa povedať, že po prvýkrát. Bol som ale sklamaní kvalitou električkových tratí. Myslel som si že rozchod 1435 mm je lepší než 1000 mm, ale keď sa zanedbáva jeho údržba je to nanič. Veľmi som sa kochal jazdou električky č. 4 do Barce typ T6A5 sólo. Pripomínalo mi to húsenkovú dráhu. Pri rýchlosti 40km/h som sa modlil aby sme ostali na kolajniciach. Vyskúšal som si aj rýchlostnú trať do VSŽ na linke R1 typ voza KT8D5. Išiel asi 60 km/h. Poviem ti nebolo mi všetko jedno. Myslím, že pri súčasnom stave tratí v Košiciach už ťažko niekto dosiahne rýchlosť 100 km/h. Jedine ak by to bol samovrah.
ALL: tú trať do Barce linkou č. 4 odporúčam aj Vám ostatným. POBAVÍTE SA.
KEPO: neber to ako výsmech alebo škodoradosť. Je to žial tvrdá realita.
ALL: tú trať do Barce linkou č. 4 odporúčam aj Vám ostatným. POBAVÍTE SA.
KEPO: neber to ako výsmech alebo škodoradosť. Je to žial tvrdá realita.
Spectre
ak sa ti mestskadoprava.sk tak velmi paci, tak si na nu kludne mozes chodit aj 5x za den. Nasa stranka nie je na to, aby podavala informacie o kazdom voze zvlast. Ohladom fotiek sa musim iba zasmiat. My zaradujeme iba KVALITNE fotky - ziadne smejdy z digitalneho fotaku. Na mestskejdoprave nie su schopni tie fotky ani logicky pomenovat. Stranku robime dvaja, a ti ostatni su ludia, ktori niekedy prispeli - iba malo z nich pravidelne spolupracuje. My sa narozdiel od mestskejdopravy nemame za co hanbit a u vsetkych veci uvadzame meno autora a nielen nejaky tramclub.... Ked uz sme pri tych strankach, ty zrejme netusis co roboty stoji naprogramovat plne fukcnu stranky, ktora je navyse dynamicka. U nas nenajdes nieco co by nefungovalo. Takisto nemame trapne hlasky typu "Coskoro". Okrem toho nie sme odkazani na pouzivanie kradnutych scriptov - a takychto veci by sa dalo vymenovavat kopec... Komentovat je to zbytocne, pretoze inteligentne zmyslajuci clovek si domysli svoje
P.S.: Keby si takuto kritiku napisal na mestskejdoprave.sk, tak by ta uz davno vymazali