Prezeral som si najrozlicnejsie autobusy ktore jazdia/li alebo sa skusali v Bratislave a hned ma napadla jedna vec:byt tak riaditelom DPB rozhodol by som sa uz v roku 1995 vyhradne pre nakup autobusov Ikarus.ved to posudte sami:
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.
si