Neviem ci to tu uz nieko pisal, ale ak ano tak sorry:
- 7737 - 38 opat bez napisov Slovenskej poistovni
- 7748 - 47 ma predny vozen bez reklamy ( ostal iba podklad )
- 7751 - 52 a 7807 - 08 a asi aj dalsie eliny z Juraku uz bez reklamy Buderus, ale 7931 - 32 ju este vcera mal
- 7737 - 38 opat bez napisov Slovenskej poistovni
- 7748 - 47 ma predny vozen bez reklamy ( ostal iba podklad )
- 7751 - 52 a 7807 - 08 a asi aj dalsie eliny z Juraku uz bez reklamy Buderus, ale 7931 - 32 ju este vcera mal
(pri vsetkej ucte k tym trolejbusom - MAJU DOKONCA VACSIU KAPACITU AKO 22tr !!! podobne to plati aj u 14Tr a 21Tr.)
Spectre
Inak podľa mňa má Karosa šancu jedine na poli linkových autobusov, ktoré sú celkom dobré. Koncepcia a rozloženie rád 7xx a 9xx je na mestské prevedenie určite menej vhodné - a to nielen kvôli vysokej "zníženej" podlahe.
Btw. nemyslím, že by sa typy 14TrM/15TrM prestali vyrábať. Sú to kvalitné trolejbusy, na ktoré je dopyt aj v dobe 21Tr. 22Tr považujem osobne zatiaľ za sci-fi. Treba si uvedomiť, aké má koncepcia 14/15TrM kvality. Navyše nie všade považujú nízku podlahu za štandart a niekde si objednávajú radšej vyššiu podlahu, aj to ešte v grcnom designe (viď. 14TrSF/15TrSF), prípadne v normálnom designe (viď. 14TrASY6M - alebo také niečo, nepamätám si presne). 15TrM sa bude určite vyrábať ešte pár rokov (a keď nie pre nás, tak pre iných)
V otázke ideálneho busu súhlasím s TeBeCem.
Inak Solaris je aj kĺbový. S 15metrovou verziou zdieľam názor KLFa