Beus> Dopyt je v 4xx naozaj "trochu zaujímavý". Myslím však, že by nebol problém zapojiť to inteligentnejšie - kabeláž tam je a ani by nebolo treba až také veľké úpravy. To by aj pracovníci superdielní iste zvládli.
Ja vidím problém v blbom umiestnení inkrimonovaného čudlíku. Čo som videl, tak 99% sprostých dôchodcov furt mačká núdzové otvorenie. Jediné šťastie, že je to tlačítko, do ktorého asi treba poriadne "***núť" aby zareagovalo (doslova) - neviem, ešte som ho netestoval. Ja si myslím, že z hľadiska všeobecného IQ národa (hlavne časti národa nad 50 rokov) je najlepšie centrálne otvárať všetky dvere.
Ja vidím problém v blbom umiestnení inkrimonovaného čudlíku. Čo som videl, tak 99% sprostých dôchodcov furt mačká núdzové otvorenie. Jediné šťastie, že je to tlačítko, do ktorého asi treba poriadne "***núť" aby zareagovalo (doslova) - neviem, ešte som ho netestoval. Ja si myslím, že z hľadiska všeobecného IQ národa (hlavne časti národa nad 50 rokov) je najlepšie centrálne otvárať všetky dvere.
d3k0
Kami: :-)))))) Ja by som zase rad vyhlasil sutaz z coho je 3184, 3007 a 2204, lebo ich povod je neznamy... (Ano, aj 2204 je z niecoho ineho.) Ja by som 2881 najradsej uz poslal do opravy a odtial do muzea. Asi si nim budu jazdit dovtedy, kym sa nerozpadne. Aj tak DPB uz zlikvidoval vsetky historicke Ik 280, takze toto je posledne, co mame (ak neratam polIkarus c. 2855). Bohuzial. Zaujimalo by ma, naco sa so srotovanim vozidiel tak ponahlalo. Keby sa tie vozy zachovali, tak tu uz davno mame polovicu kacic typu K2S. Ako priklad mozem uviest 7103 (ex. 7006), ktora je z prvej serie a bez problemov (vdaka tomu, ze bola precislovana a tym padom nevyradena) jazdi.
Andy: 212 nie je uplne vzdy prazdna. Chod sa pozriet na Kramare...
tulenique: Lebo sme v Bratislave...