Pan Doktor: neberte si to tak! ja som vam predsa nevynadal... len som mal blby den lebo som gramaticky poskodil jednu novinku a dnes som dostal na SJ 3-, ale to bolo prave z toho co neviem (a teraz uz konecne viem). OSpravedlnujem sa, ak som sa Vas dotkol. Pardon.
Majkl
Este jedna vec k ludom z DPB a udrzbe: Kto nadava na DPB, nerobi chybu. Su tam ludia, ktori sa snazia o zlepsenie, OK, poniektorym z nich pripadla ta neprijemna uloha setrit vozokilometre a kazdy rok z nich ukrajovat (nemaju inu moznost). Ale su tam aj taki, ktori na svoju pracu zvysoka kaslu. A aj preto su vozy v BA v takom stave, akom su. Zoberme si elektricky z Krasnan - su v perfektnom stave, lebo to vedie clovek, ktory ma k tomu vztah. Pravda je, ze sme si pomaly zvykli na nieco, co nema vo svete obdoby. Je to hanba pre cele mesto, ze von z garazi sa dostanu take serble, ze vyzeraju, ako by boli vyrobene dakedy v 75.roku. Staci si predsa porovnat Ikarusy 280, ktore vlastni DPB a SAD Bratislava, OZ Bratislava. Vozy s SPZ BAA 49-XX (r.v. 1985, SAD) vyzeraju oproti BAB 39-XX (r.v.1989, DPB), akoby boli o 5 rokov novsie, je tomu vsak naopak.
Staci si zajst do metropoly Madarska, kde tiez jazdia 10 rocne vozy, ovsem bez kusku hrdze, s dobrymi motormi a udrziavanym interierom. Kde je teda problem? V nasej udrzbe (ono, tazko to vobec nazyvat udrzbou).