So 7085 sa pokročilo asi natolko, že do zadnej časti, sa osádzajú sedačky a vsádzajú okná. Predná časť čaká na nalakovanie. Keď bude konečne hotová bude to akási K-S z Bratislavy. Plocha, na ktorej stoja vozidlá na šrotovanie v Juráku je našťastie prázdna. Po minuloročnom záťahu tu ostali len Ikarusy 2904, 2905, Karosy 2116, 2114, 2103, 1117 a známa Karosa s automatikou 3159, ktorá mala reklamu na ZOO. Tento rok zima mešká, ale i napriek tomu sú pripravené Karosy 4050, 4052, 2115 ako zimné pohotovosti. TeBeCe, na zadný zberač sa jazdí preto, lebo vrchári niesú schopný povelový trolejový kontakt na odblokovanie výhybky umiestnit v dostatočnej vzdialenosti za výhybku. Ak si pamatáš, jazdilo sa aj na predný, iba po niekolkých výkolajách bol vydaný príkaz na jazdu na zadný zberač. Všetkým priaznivcom 7070 - naozaj už nejazdí, je rozobratá a pripravená na transport do Šumperku. Fotky by mali byt onedlho na stránke. Možeme sa na nu spoločne tešit ako na K2S 7111. K TAMbusom- máme aj jeden klimatizovaný - 3701, len škoda, že klíma nefunguje. Nápln je vraj drahá. . .
sp
DP> Odkedy sem prispievaju nasi ceski kolegovia, som z toho nejaky zdeptany (tu 50 Citybusov, tam 40...). Ale dovod, preco my nekupujeme nizkopodlazaky je jasny - dotacna politika tejto vlady. Skratka k doprave sa spravaju macossky, lebo miliardy idu na zachranu vytunelovanych podnikov a ozdravenie bank. No ale i tu sa zacinaju diat zmeny, ved tendre pre SADky (mimochodom ten buducorocny zrusili kvoli neregulernym podmienkam (SORy asi nebudu)), nakupy elektriciek pre Tatry, modernizacia zeleznicnych koridorov hovoria za seba. Otazka je, ze kde su Cesi v tejto oblasti dnes (Skoro hotovy koridor Decin-Praha-Breclav a my mame 8 km medzi Trnavou a Ciferom :)). Mozno o par rokov...