Treba sa sťažovať na vnutorna.kontrola@dpb.sk. Dátum, čas a číslo vozidla (napr. 4046) budú stačiť. Namiesto čísla vozidla sa dá poskytnúť aj presný čas z konkrétnej zastávky a smer.
94kou nejazdim (vacsinou), ale kolegovia spominali, ze jazda nou je skutocny adrenalinovy zazitok. cestujucich hadze zo strany na stranu, vodic zastavuje na kazdej zastavke (aj ked nemusi) - ide predsa o odpich, s kolegami sa nestaci pozdravit mavnutim ruky, ale "musi" sa trubit a podobne.
zaujimalo by ma, ci sa jedna o novy "standard", kedze najst vodica je naozaj tazke a teda nema zmysel si stazovat u dopravneho podniku. alebo teda treba cakat na nejaky megapruser typu zraneni, mrtvi a podobne.
dik.
ps: obcas neohladuplnu jazdu zazivam i sam, ale 94 je tym zrejme povestna.
Ide. Ja sa tiež riadim tým, čo je na webe, ale nerozumiem, ako môže vzniknúť takýto rozdiel, keďže začiatok platnosti je zhodný. Napíšem im mail, nech to prelepia na zastávkach...
linka A na ktorej jazdila ta historicka supeava T3 myslim obstala celkom dobre, nevidim dovod preco by taka linka nemohla zostat v centre natrvalo. Kludne by tam mohla byt aj ina suprava.
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3