ahoj,
94kou nejazdim (vacsinou), ale kolegovia spominali, ze jazda nou je skutocny adrenalinovy zazitok. cestujucich hadze zo strany na stranu, vodic zastavuje na kazdej zastavke (aj ked nemusi) - ide predsa o odpich, s kolegami sa nestaci pozdravit mavnutim ruky, ale "musi" sa trubit a podobne.
zaujimalo by ma, ci sa jedna o novy "standard", kedze najst vodica je naozaj tazke a teda nema zmysel si stazovat u dopravneho podniku. alebo teda treba cakat na nejaky megapruser typu zraneni, mrtvi a podobne.
dik.
ps: obcas neohladuplnu jazdu zazivam i sam, ale 94 je tym zrejme povestna.
94kou nejazdim (vacsinou), ale kolegovia spominali, ze jazda nou je skutocny adrenalinovy zazitok. cestujucich hadze zo strany na stranu, vodic zastavuje na kazdej zastavke (aj ked nemusi) - ide predsa o odpich, s kolegami sa nestaci pozdravit mavnutim ruky, ale "musi" sa trubit a podobne.
zaujimalo by ma, ci sa jedna o novy "standard", kedze najst vodica je naozaj tazke a teda nema zmysel si stazovat u dopravneho podniku. alebo teda treba cakat na nejaky megapruser typu zraneni, mrtvi a podobne.
dik.
ps: obcas neohladuplnu jazdu zazivam i sam, ale 94 je tym zrejme povestna.
matis
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.
Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.